Mä tykkään pistaasipähkinöistä*kuolaa*Heii, mulla on cashew pähkinöitä.
Mä tykkään pistaasipähkinöistä*kuolaa*Heii, mulla on cashew pähkinöitä.
Mulle taitaa kelvata kaikki pähkinät.Mä tykkään pistaasipähkinöistä*kuolaa*
Heii, mulla on cashew pähkinöitä.
Mulla menee sellaisenaan tai paahdettuna ja suolattuna.Mullakin, mutta käsittelemättömiä. Pitää kevyesti paahtaa ne ja heittää hieman suolaa pintaan ni en saa allergiaa.
Tai sit täytyy kulkea KM:n kanssa, niin saa imea mun piippuaOsta ajoissa ettet oo ilman.
Oikeassa astmakohtauksessa tulee mennä päivystykseen ellei se helpota muutaman tunnin kuluessa...Astmakohtaus on kauhea. Varsinkin kun ei ole lääkettä ja on keskellä maaseutua. Eikä pääse terkkariin. Mulle on käynyt noin 2 kertaa.
En mää semmoisia puhu. Lähetän vaan kuvaa lupaa pyytämättä. Oon kuullu, että naiset tykkää sellaisestaMode luuli että puhuit mekolle hepistä.
t: varmatieto joka on aina oikeassa
Minäkin voin, ihan varmuuden vuoksi.Tai sit täytyy kulkea KM:n kanssa, niin saa imea mun piippua
Mä otin ekstra allergialääkkeen. Helpotti muutamassa tunnissa. Mutku ei ollut ketään joka olisi vienyt.Oikeassa astmakohtauksessa tulee mennä päivystykseen ellei se helpota muutaman tunnin kuluessa...
Better safe than sorryMinäkin voin, ihan varmuuden vuoksi.
JooTekis mieli vaikka mitä.
Ainakin pitsaa ja etenkin venyvää juustoa ja kebablihaa kourallinen ja kiinalainenkin uppoaisi ja intialaista jälkkäriksi ja...
Jos siltä tuntuu, eli ehkä, mutta vapaasta tahdostani
Raksu onko rapsu?
Onko tämä se Bolivian mikä se oli, rainbow?
Joskus tuli niin kovana, että oksensin lattialle ja pissasin alleni....sen jälkeen tulikin iso itku kun säikähin ja silmien valkuaisissa puhkes vissiin joku suoni, meni toinen silmä osittain ihan punaiseksOikeassa astmakohtauksessa tulee mennä päivystykseen ellei se helpota muutaman tunnin kuluessa...
Juu noin mullekin neuvottiin, että kipeenä ja astmakohtauksen aikana ottaa ensiks tuplasuhaukset (kalamiehen)piipusta ja jos ei ala senkään jälkeen auttamaan niin sitten lääkäriin.Mä otin ekstra allergialääkkeen. Helpotti muutamassa tunnissa. Mutku ei ollut ketään joka olisi vienyt.
Mä hain pojan kanssa tänään tien toiselta puolelta kiinalaista, haluukko?Tekis mieli vaikka mitä.
Ainakin pitsaa ja etenkin venyvää juustoa ja kebablihaa kourallinen ja kiinalainenkin uppoaisi ja intialaista jälkkäriksi ja...
Tiedän mutta jos on maalla keskellä ei mitään. Ei ole ketään joka voi viedä. Mulla ei ole edes ajokorttia.Juu noin mullekin neuvottiin, että kipeenä ja astmakohtauksen aikana ottaa ensiks tuplasuhaukset (kalamiehen)piipusta ja jos ei ala senkään jälkeen auttamaan niin sitten lääkäriin.
Lisäks hankalina öinä otan yhen Montelukastin estämään niitä kohtauksia.