Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ku mulla on vain ristiallergia pähkinöihin, tai siis niiden proteiineihin ja ne muuttuvat käsiteltäessä. Sama juttu perunan tai herneiden kansssa, raakaa en voi syödä kutinatta.
Aaa.... enpäs tiennyt että tuo pätee pähkinöihinkin. Tytöllä on kans porkkana ja omena sellaiset mitä ei voi raakana syödä mutta kypsänä kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun on tehny mieli pitkän aikaa jo nachopeltiä ja ei siis sitä peltiä vaan sitä ruokaa siinä!
Pitää kattoo jos jossain vaiheessa muistais sen myös kaupassa
Mikähän siinä muuten on että sit kun onkin kaupassa niin ei enää tule mieleen mitä on tehnyt aiemmin mieli syödä:unsure:
Monesti käynyt niin että suuret on suunnitelmat ja sit kun on kaupassa tai pitäs listaa suunnitella ni pähkäilee päänsä puhki eikä meinaa keksiä mitään:D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Mä en edes muista milloin olisin hakenu kinukkilasta jotain, täällä laski yhtäkkiä ruuan taso niin ei sit oo enää käyty. Aiemmin tulikin varmaan kerran kuussa haettua jotain
Ite kun tekkee niin saa mieleistään. tai ainakin sellaista mitä sattuu tulemaan.
Täällä on sen verran tiukka arvopohja et kebabit ja muut mätöt tehään ite.
 
Ite kun tekkee niin saa mieleistään. tai ainakin sellaista mitä sattuu tulemaan.
Täällä on sen verran tiukka arvopohja et kebabit ja muut mätöt tehään ite.
Mä en oo kiinalaisesta ruuasta onnistunut tekeen sellaista kuin haluaisin. Kaipaisin chilinautaa mut mulla ei ole pientäkään käryä mitä siihen tulisi. Tai sitten pekingin nauta mut tuntuu et kaikki raaka-aineet on niin hämäriä et ei uskalla lähteä kikkaileen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en oo kiinalaisesta ruuasta onnistunut tekeen sellaista kuin haluaisin. Kaipaisin chilinautaa mut mulla ei ole pientäkään käryä mitä siihen tulisi. Tai sitten pekingin nauta mut tuntuu et kaikki raaka-aineet on niin hämäriä et ei uskalla lähteä kikkaileen.
Mun poika osaa tehdä täydellistä chilikanaa, maku voittaa jopa paikallisen kiinalaisravintolan maut....siis keskimmäinen poitsu:love::love:, aiemmin puhuin nuorimmaisesta:love::love:
 

Yhteistyössä