Kerropas niistä hieman lisäö, kiitos
Olipa taas willit unet. On kivaa edes nukkuessa.
Olipa taas willit unet. On kivaa edes nukkuessa.
Jeppis.Päivää, töihin?
Ja päivää kaikille. Töihin pitäis vaivautua jossain vaiheessa...
Olisi pitänyt heti kirjoittaa muistiin. En aina myöhemmin muista unia. Oli siinä ripaus erotiikkaa, taas.Kerropas niistä hieman lisäö, kiitos
Mikään ei ole pakko, ainoastaan kuolemaOnko pakko?
Eikö viikossa piä olla 2 vapaata?Mekolle vastatut viestit kidnappaa robomode... Vastasin: jeppis
Mikään ei ole pakko, ainoastaan kuolema
+ verotMikään ei ole pakko, ainoastaan kuolema
Ei oo pakkoEikö viikossa piä olla 2 vapaata?
Jos siltä tuntuu, eli ehkä, mutta vapaasta tahdostaniEli meetkö sinne töihin tänään vai et?
Mä tykkään siitä avokaado viipuleiden päällä voideltunaHummus on niiiiiiiin hyvää, että sitä voi nauttia suoraan purkista lusikalla
Ni ja huomenta!
Kuulostaa hyvin yhteensopivalta.Mä tykkään siitä avokaado viipuleiden päällä voideltuna
Mun työpaikalla pyrittiin siihen. Mutta kuukaudessa oli aina ne vapaat.Ei oo pakko
Mä heräsin 3-4 välillä astmakohtaukseen ja meni n. viiteen saada hengitys tasaantumaan ja rauhottumaanOlipa taas willit unet. On kivaa edes nukkuessa.
Aurinko paistaa. Voi voi, pääsispä nyt metsään.
No tottakai, mieluummin hummusta kuin kutiseva hiivaTeillä on hummusta housussakin.
Astmakohtaus on kauhea. Varsinkin kun ei ole lääkettä ja on keskellä maaseutua. Eikä pääse terkkariin. Mulle on käynyt noin 2 kertaa.Mä heräsin 3-4 välillä astmakohtaukseen ja meni n. viiteen saada hengitys tasaantumaan ja rauhottumaan
Mode luuli että puhuit mekolle hepistä.Mekolle vastatut viestit kidnappaa robomode... Vastasin: jeppis
Mä heräsin yöllä monta kertaa vaihtaa siteen. Oli täys ver*. Perse vuotaa ku seula.
Tuliokin mieleen, että pitäis käydä ostamassa uus piippu...alkaa suhautukset loppumaan.Astmakohtaus on kauhea. Varsinkin kun ei ole lääkettä ja on keskellä maaseutua. Eikä pääse terkkariin. Mulle on käynyt noin 2 kertaa.
Osta ajoissa ettet oo ilman.Tuliokin mieleen, että pitäis käydä ostamassa uus piippu...alkaa suhautukset loppumaan.