peukku meni peppuun sille että sääki tykkäät ellusta
peukku meni peppuun sille että sääki tykkäät ellusta
Kerrokerrokerrokerrokerrokerro*pomppii*Näin viime yönä sellaista unta että en kerro
Olen mä Royaliakin ullytyshulluna juonu, se oli 96,8 volttista.Herttinen sentään miten vahvaa
Mä joisin itteni pöydän alle jo korkillisesta tuota.
Ei ylittäny uutiskynnystä, tiiän että tumputat jallulehen väliin.Okei
Seuraavan kerran kun juot sitä hyvää alkoholia, niin laita se farkkubebakuva, lupaan olla tumputtamatta, vihkoon
Näki tietty hirveetä painajaista siitä ku olin luvannu sille farkkupeppukuvan ja lähetinki kuvan tisseistä!Kerrokerrokerrokerrokerrokerro*pomppii*
Alkoholi on myrkky.Olen mä Royaliakin ullytyshulluna juonu, se oli 96,8 volttista.
Farkkubeba on parastaNäki tietty hirveetä painajaista siitä ku olin luvannu sille farkkupeppukuvan ja lähetinki kuvan tisseistä!
Alakerran naapurin kristallikruunu helisee ku tisut heiluu ylös-alasKerrokerrokerrokerrokerrokerro*pomppii*
Kalamiehellä on riettaita ajatuksia ElenastaAlakerran naapurin kristallikruunu helisee ku tisut heiluu ylös-alas
No Royal oli joo! Eihän sitä voinut kun sen yhden kulauksen ottaa ja poltti ihan sairaasti! Kovana 16v mimminä en ees irvistäny, vaikka olis tehny mieli oksentaa.Alkoholi on myrkky.
T. Ilonpilaaja
Kyl mää sul krapulat näyttäisinNo Royal oli joo! Eihän sitä voinut kun sen yhden kulauksen ottaa ja poltti ihan sairaasti! Kovana 16v mimminä en ees irvistäny, vaikka olis tehny mieli oksentaa.
Alkoholi juodaan vain koska se on hyvää, jos se on pahaa ni ei kannata varmaan juua.
Ja Ellu, tuollaista Strohhi 80%sta laitetaan vain korkillinen ja loput pepsimaxia, siten on hyvää.
Ei naiset juo kaljaa tai viinaa, tai oo kännissä saatikka ikinä krapulassa!!! Vaan siemailee pikkurilli pystyssä hyvin pieniä määriä hyviä liköörejä tai kalliita konjamiineja kahvin kanssa tms.
Stolinsnaja vedetään AINA venäläisten suolakurkkujen ja smetanan kanssa. Tai sitten juomalasillinen ruuan kanssa, jos on venäläisiä pöytä täynnä.
Ei oo yhtään myrkky!
Nih.
Ehdottomasti. Mietin tiukkaa farkkubebaa pomppimassa ilman paitaa hiukset kahdella saparollaKalamiehellä on riettaita ajatuksia Elenasta
Puhuisit norjaa aamulla pöntölle?Kyl mää sul krapulat näyttäisin
Ei vaan sä liittyisit pöntönpalvojiin (enkä tarkoita pöntöllä itseäni tällä kertaa)Puhuisit norjaa aamulla pöntölle?
Niin moni on yrittäny juoda mut pöydän alle, mutta ei oo onnannut koska mä lopetan juomisen sitten kun mulle ei maistu enää.Ei vaan sä liittyisit pöntönpalvojiin (enkä tarkoita pöntöllä itseäni tällä kertaa)
No kyllähän mää sen tiedän. Oot sivistynyt naikkonenNiin moni on yrittäny juoda mut pöydän alle, mutta ei oo onnannut koska mä lopetan juomisen sitten kun mulle ei maistu enää.
Se onkin kauheinta kun kaikkeahan voi laittaa kännin piikkiin. Ja mä teen samat jutut selvinpäin ni selitteleppä niitä sitte.No kyllähän mää sen tiedän. Oot sivistynyt naikkonen
Hyvä tyttö Kalamies vaan yrittää päästä pöksyihin tarjoamalla ekaks drinksuja.Niin moni on yrittäny juoda mut pöydän alle, mutta ei oo onnannut koska mä lopetan juomisen sitten kun mulle ei maistu enää.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä (ellei oo Lissu - sitä se syntymähumala teettää)Se onkin kauheinta kun kaikkeahan voi laittaa kännin piikkiin. Ja mä teen samat jutut selvinpäin ni selitteleppä niitä sitte.
sivistyny, phffffffffffff
Aloitatko tarjoamisen munasillas?Hyvä tyttö Kalamies vaan yrittää päästä pöksyihin tarjoamalla ekaks drinksuja.