Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Maria Veitola män just Maisa Torpalle yökylään, eka mainos vasta menossa - vielä kerkii mukaan.(y)

Lapset reeneissä ja mulla ei ole mitään tekemistä! IHANAA! :love:
 
Tuon ohjelman perusteella Maisa Torppa on ihanan lutunen ja positiivinen nainen!❤

Kauheesti paljon Maisasta on kaikkee kirjoiteltu niin mielenkiinto heräs kahtoa mikä hää on mimmejä.

Lepomäen Ellun nään Areenasta myöhemmin. Tykkään Ellusta, siinä on eri fiksu mimmi!❤
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Tässä sulle kummitus juttu.
Kerran havahduin aamulla siihen kun mies tuli yövuorosta kotiin. Eli siis ovi kävi, avaimet kilisi ja askelia kuului eteisestä. Yritin jatkaa nukkumista kasvot seinään päin niinkuin yleensä aina nukun. Kun mies tuli makkariin totesin että Hei rakas! Niinkuin aina teen. Mies ei vastannut vaan tuli viereen ja otti lusikka-asennossa halausotteen. Hetken päästä rupesi käsi painamaan ja asento ahdistamaan ja käänsin kylkeä, vieressäni ei ollutkaan ketään..
Mies tuli vartin päästä töistä....
Vaihtoehdot:
-uni-valve -tilan hallusinaatio, aika yleisiä
-naapurin Jorma kävi sua pusertamassa. Yleistäkö? Sen tiedät sinä. :sneaky:
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Tuon ohjelman perusteella Maisa Torppa on ihanan lutunen ja positiivinen nainen!

Kauheesti paljon Maisasta on kaikkee kirjoiteltu niin mielenkiinto heräs kahtoa mikä hää on mimmejä.

Lepomäen Ellun nään Areenasta myöhemmin. Tykkään Ellusta, siinä on eri fiksu mimmi!
peukku meni sille että sääki tykkäät ellusta

maisaan en ota kantaa koska evvk
 
peukku meni sille että sääki tykkäät ellusta

maisaan en ota kantaa koska evvk
Oon kyllä yllättynut. Maisa on tosi suloinen ja ihana.❤

Ootkos kuunnellu (tai katsellut) tän:

 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Oon kyllä yllättynut. Maisa on tosi suloinen ja ihana.

Ootkos kuunnellu (tai katsellut) tän:

en mutta katon heti koska EL on mun lempparipolliitikko

onk toi kuvattu dipolissa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Emmää muista oliko dipolissa.



Mun juomingit:

1. Amaretto Amarula, Strohhi 80%, Stolinsnaja

2. Walkkerin Red label tai joku konjamiini.

3. Cocktailit, paras kaikista verinen Meri

Mäpä muuten taidan jupottelella huomenna illalla koska on vasta la iltana peli!:p
 

Yhteistyössä