Mä oon aina sanonutkin että miehet ei ymmärrä hyvän päälleei paljoa naket tompat kinosta
Mä oon aina sanonutkin että miehet ei ymmärrä hyvän päälleei paljoa naket tompat kinosta
*Pakkaa kumit takaisin ruutiksen reppuun ja pakkaa matkakivaksi muutaman ikivanhan ja lähmäisen jallulehden**heittää kumit pois että mahtuu enämpi pillereitä*
sullako on vielä tallella vanhoja jalluja?*Pakkaa kumit takaisin ruutiksen reppuun ja pakkaa matkakivaksi muutaman ikivanhan ja lähmäisen jallulehden*
Eiku noi on Rättiksen museokokoelmasta.sullako on vielä tallella vanhoja jalluja?
niimpä tietystiEiku noi on Rättiksen museokokoelmasta.
ei ooNyt istun tovin.
Koska sain läppärinkin muutettua. -Nyt tää tuntuu kodilta.
Muutenkin ihanan kämppä. Pieniä, vanhempia ja isompia uusia rivitaloja naaprustossa. Tää tie päättyy, ei ole suuremmin liikennettä. Keittiön ikkunasta näkyy koivu, pari vanhaa kuusta, naapurin talon päätyä sekä puutarhaa. Olo- ja makuuhuoneiden näkymä on enemmän talopainotteinen mut eipä haittaa kun harvemmin niistä ulos tuijotelen.
Talo narisee ja tuoksuu vanhan kotoisalle. Ikkunasta vetää, ei siis oo jouduttu umpiopulloon eikä tarvitse paahtua.
Kauheasti ois paikalleenasettelemista ja ainakin astianpesukonesuolaa, kirkastetta ja pesuainetta pitää hankkia. Nii ja pyykkiteline. Ja suihkuverho. Yäks. Onkohan olemassa sellaisia, mitkä eivät tarraudu?
ei oo
suihkuverhot on tosiaan itestään saatanastaHemmetti!
Mikään ei oo inhempaa!
Tässä sulle kummitus juttu.Päivää,sateinen ja tuulinen päivä
Piti käydä työpäivän jälkeen rahulasta ostamassa kissanruokaa ja Lidlistä ostoksia ,ainakin riittää useammaksi päiväksi ruokaa.
Olis sopiva myrskyisä päivä/ilta kummitusjutuille tai leffalle.
Oho !Tässä sulle kummitus juttu.
Kerran havahduin aamulla siihen kun mies tuli yövuorosta kotiin. Eli siis ovi kävi, avaimet kilisi ja askelia kuului eteisestä. Yritin jatkaa nukkumista kasvot seinään päin niinkuin yleensä aina nukun. Kun mies tuli makkariin totesin että Hei rakas! Niinkuin aina teen. Mies ei vastannut vaan tuli viereen ja otti lusikka-asennossa halausotteen. Hetken päästä rupesi käsi painamaan ja asento ahdistamaan ja käänsin kylkeä, vieressäni ei ollutkaan ketään..
Mies tuli vartin päästä töistä....
PäivääErittäin hyvää päivää vaan kaikille
Ja anteeksi
sullako on vielä tallella vanhoja jalluja?
Ompa! Mulla oli ekassa kodissa sellainen paksu eli kankee verho, mikä hylki mun pyllyä!ei oo
SANOIKO JOKU JOULU!!!!???Mulla on.
Tarkastan ennen joulua kuinka paljon ja sitten laitan tänne kuvan ja saan banskua
SANOIKO JOKU JOULU!!!!???
Ajatelkaa, joulu on IHAN JUST!!!!!
SANOIKO JOKU JOULU!!!!???
Ajatelkaa, joulu on IHAN JUST!!!!!
Mulla on pari sivunen pdf valmiina koneella!Aloita hetipaikalla mitä joulupöytään ketju
Kelleköhän se sitten meni.Ja laita se farkkubebakuva, se ei tullut koskaan perille.
Kelleköhän se sitten meni.
Eiku siinä mikä män kurtille ni ei siinä ollu housuja lainkaan.Kurtille vissiin, mutta laita uudestaan ja tällä kertaa tarkasta, että se tulee varmasti minulle