Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se oli sellainen uni joka sijoittui aikaan ennen meitä eli kreikassa olin siinä unessa ja elettiin antiikin aikaa, oli ne toogat vai mitä ne valkoiset lakanan näköiset rievuy onkaan kai ne niitä tookia on, oli myös viinirypäleitä, vihreitä isoja kivellisiä ja sitten punaviiniä isoissa saviruukuissa ja se maistui eloisalle :p
Sitten siellä oli jotkut orgiat ilmeisesti, niin siinä sattui niin että joku nainen, ei sanonut nimeään, mutta näytti vähän sellaiselta patsaalta halusi antaa minulle rimjobin, nautin siitä suuresti, niin suuresti että happyend ilman varsinaista peniksen stimulointia ja lopuksi nainen nousi ylös niin se olikin mies, auta. Se mies oli Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus joka myös Rooman keisarina tunnetaan, sitten heräsin

Kerrokerrokerrokerrokerrokerro*pomppii*
 
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
”Tiedät väärin, en roiski koskaan lehdelle, luen yleensä vain niitä.”
[/QUOTE]
Etkös sää tässä ketjussa kehunu kuinka on sivut liimaantunu toisiinsa.:unsure::ROFLMAO:
 
Terveisiä Järvenpäästä!

Ihmepaikka. Jengi ei osaa ees autoillaan ajaa. Ja toi palkittu Cittari, ahdas ja matala.
Juu, ne autoilijat on ihan kaheleita siellä. Ja mopoautoilijoita riittää, ne on ihan pahimpia!
Meidän paikkakunnalla on sama ongelma autoilijoissa, liikenteessä menee ihan hermo, vaikka on täällä jo melko pitkään asunut niin ei noihin totu.
 
Se oli sellainen uni joka sijoittui aikaan ennen meitä eli kreikassa olin siinä unessa ja elettiin antiikin aikaa, oli ne toogat vai mitä ne valkoiset lakanan näköiset rievuy onkaan kai ne niitä tookia on, oli myös viinirypäleitä, vihreitä isoja kivellisiä ja sitten punaviiniä isoissa saviruukuissa ja se maistui eloisalle
Sitten siellä oli jotkut orgiat ilmeisesti, niin siinä sattui niin että joku nainen, ei sanonut nimeään, mutta näytti vähän sellaiselta patsaalta halusi antaa minulle rimjobin, nautin siitä suuresti, niin suuresti että happyend ilman varsinaista peniksen stimulointia ja lopuksi nainen nousi ylös niin se olikin mies, auta. Se mies oli Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus joka myös Rooman keisarina tunnetaan, sitten heräsin
Ihan epistä, sä vaan matkustelet Kreikkaan lomalle ja mä nään vaan painajaisia unissani:(
 

Yhteistyössä