No ei nyssentään. sitten hän olis kuollut ilostaNäki tietty hirveetä painajaista siitä ku olin luvannu sille farkkupeppukuvan ja lähetinki kuvan tisseistä!
No ei nyssentään. sitten hän olis kuollut ilostaNäki tietty hirveetä painajaista siitä ku olin luvannu sille farkkupeppukuvan ja lähetinki kuvan tisseistä!
tuun mukaan kokeeseen, voidaan sitte pelehtiä kahelleen kun kaikki muut on sammuneet ympäriltäMä voin kokeilla viinapäätä. Kuka meistä sammuu viimeisenä.
Jootuun mukaan kokeeseen, voidaan sitte pelehtiä kahelleen kun kaikki muut on sammuneet ympäriltä
Siinä kävis niin, että mä tanssisin vielä pöydällä pöydän alla, kun te kaks olisitte sammuneina lattiallatuun mukaan kokeeseen, voidaan sitte pelehtiä kahelleen kun kaikki muut on sammuneet ympäriltä
Juu juuSiinä kävis niin, että mä tanssisin vielä pöydällä pöydän alla, kun te kaks olisitte sammuneina lattialla
niin varmaan, ellu sammuu ekkana ja me muut käytetään sua härskisti hyväksi kun oot sammuneenaSiinä kävis niin, että mä tanssisin vielä pöydällä pöydän alla, kun te kaks olisitte sammuneina lattialla
Kerrokerrokerrokerrokerrokerro*pomppii*
Ei ylittäny uutiskynnystä, tiiän että tumputat jallulehen väliin.
Juu, ne autoilijat on ihan kaheleita siellä. Ja mopoautoilijoita riittää, ne on ihan pahimpia!Terveisiä Järvenpäästä!
Ihmepaikka. Jengi ei osaa ees autoillaan ajaa. Ja toi palkittu Cittari, ahdas ja matala.
Terveisiä Järvenpäästä!
Ihmepaikka. Jengi ei osaa ees autoillaan ajaa. Ja toi palkittu Cittari, ahdas ja matala.
Meidän paikkakunnalla on sama ongelma autoilijoissa, liikenteessä menee ihan hermo, vaikka on täällä jo melko pitkään asunut niin ei noihin totu.Juu, ne autoilijat on ihan kaheleita siellä. Ja mopoautoilijoita riittää, ne on ihan pahimpia!
siellä on mualaispoijjan vaikea ajaa kun se prkln ratikkatyömaa sotkee ihan kaikenMeidän paikkakunnalla on sama ongelma autoilijoissa, liikenteessä menee ihan hermo, vaikka on täällä jo melko pitkään asunut niin ei noihin totu.
Etkös sää tässä ketjussa kehunu kuinka on sivut liimaantunu toisiinsa.”Tiedät väärin, en roiski koskaan lehdelle, luen yleensä vain niitä.”
Ihan epistä, sä vaan matkustelet Kreikkaan lomalle ja mä nään vaan painajaisia unissaniSe oli sellainen uni joka sijoittui aikaan ennen meitä eli kreikassa olin siinä unessa ja elettiin antiikin aikaa, oli ne toogat vai mitä ne valkoiset lakanan näköiset rievuy onkaan kai ne niitä tookia on, oli myös viinirypäleitä, vihreitä isoja kivellisiä ja sitten punaviiniä isoissa saviruukuissa ja se maistui eloisalle
Sitten siellä oli jotkut orgiat ilmeisesti, niin siinä sattui niin että joku nainen, ei sanonut nimeään, mutta näytti vähän sellaiselta patsaalta halusi antaa minulle rimjobin, nautin siitä suuresti, niin suuresti että happyend ilman varsinaista peniksen stimulointia ja lopuksi nainen nousi ylös niin se olikin mies, auta. Se mies oli Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus joka myös Rooman keisarina tunnetaan, sitten heräsin
Ja mulla oli jännä seikkailu tms. Ja vähän muutakin.Ihan epistä, sä vaan matkustelet Kreikkaan lomalle ja mä nään vaan painajaisia unissani
eiköös tuo Nero ollu päällikkönä muinaisessa Rooman valtakunnassa?Ihan epistä, sä vaan matkustelet Kreikkaan lomalle ja mä nään vaan painajaisia unissani
Eikös se ollut?eiköös tuo Nero ollu päällikkönä muinaisessa Rooman valtakunnassa?