mites siima?Noku sitä mä just, ettei muovi kuulu luontoon. Huonolla tuurilla kala pääsee karkuun se muovilonkero kidassaan.
Totta. Meillä on jotain kuitusiimaa mut tuskin sekään mitään luonnonmateriaalia on.mites siima?
No hyvä jos ei ala. Teillä se homma pelaa.No ei oikeastaan ala. Ja työpäivän se on usein koneessa ja mä lapionvarressa.
Saa kai niitä. Joskus ollaan kokeiltu, mutta niillä tuntuu joskus olevan enemmän karkottava vaikutusMut saako noita tahnoja ja taikinoita käyttää joka paikassa? Viimeksi pilkin paarmoilla ku ne paskiaiset ärsyttivät.
Puukuidusta voisi tehdä varmasti sen siimankin. Minkäköhänmoista vetolujuutta se kestäisi.Totta. Meillä on jotain kuitusiimaa mut tuskin sekään mitään luonnonmateriaalia on.
Tai nokkosesta. Sehän on hiton sitkeää. Tai juolavehnä!7Puukuidusta voisi tehdä varmasti sen siimankin. Minkäköhänmoista vetolujuutta se kestäisi.
Hiushan on tosi kestävää, siitä vaan punomaan oikein ohutta ja tiukkaa punostaTotta. Meillä on jotain kuitusiimaa mut tuskin sekään mitään luonnonmateriaalia on.
Tai nokkosesta. Sehän on hiton sitkeää. Tai juolavehnä!7
Jos pystyy yhdistelemään nokkoskuitua ja puukuitua, niin varmaan ainakin suomen kokoisille kaloille riittäisi. Ja jos aikoo isompaa, niin sitten ottaa hämähäkit kaveriksi!hämähäkin seitistä sais lujjaa siimaa
Jos on oikein nälkäinen kala, niin nappaa kyllä siihenkinMansikoita ja kermavaahtoa.
Tai kalamies.Jos on oikein nälkäinen kala, niin nappaa kyllä siihenkin
ne käy hyvin pyydykseen jossa on mansikoita ja kermavaahtoaTai panomies.
Laittaa niitä häpykummulle.ne käy hyvin pyydykseen jossa on mansikoita ja kermavaahtoa
varma saalisLaittaa niitä häpykummulle.
Mutta älä liikaa, ettei ne saa kaikkea haluamaansa etukäteen.Laittaa niitä häpykummulle.
Ja tissin päälle ja navan kohalle ja....Laittaa niitä häpykummulle.
matsikkakakkua?Etäpäivä ohi. Harmaa ja sateinen päivä ja mun pitäis käydä kaupassa huomiseksi ruokatarpeita ja leivottava.
Mä kävin ko työajalla liidelissä ja ostin sitä sun tätä.Etäpäivä ohi. Harmaa ja sateinen päivä ja mun pitäis käydä kaupassa huomiseksi ruokatarpeita ja leivottava.
miks navan?Ja tissin päälle ja navan kohalle ja....