vierailija
Ettei etene liian nopeaa!miks navan?
Ettei etene liian nopeaa!miks navan?
häätyy pitää mielessä jos pitää kysyä tuommosilta kaksosilta tietäSelittäkää mulle. Mä hiffaan tän aina kyllä itekkin jonkun viiden tunnin mietinnän jälkeen...
Mies on menossa kokoukseen kaupunkiin, kun vastaan tulee T risteys. Miehellä on kiire ja hän ei tiedä kummassa suunnassa on kaupunki ja kummassa metsä. Hän näkee talon ja päättää mennä kysymään kummassa suunnassa kaupunki on. Talossa onkin identtiset veljekset joista toinen aina valehtelee ja toinen puhuu totta. Millä yhdellä kysymyksellä mies voi selvittää kummassa suunnassa kaupunki on?
-Miehen täytyisi kysyä jommalta kummalta: " Mitä veljesi vastaisi, jos kysyisin häneltä, kummassa suunnassa on kaupunki?" Vastaisipa hän mitä tahansa, mies tietäisi hänen "valehdelleen", ja lähtisi toiseen suuntaan.
No nyt mä sen hiffasin. Ei mennyt kuin pari minuuttia, ja eilisen soffajumpan vesilasi ja suklaapaketti!Selittäkää mulle. Mä hiffaan tän aina kyllä itekkin jonkun viiden tunnin mietinnän jälkeen...
Mies on menossa kokoukseen kaupunkiin, kun vastaan tulee T risteys. Miehellä on kiire ja hän ei tiedä kummassa suunnassa on kaupunki ja kummassa metsä. Hän näkee talon ja päättää mennä kysymään kummassa suunnassa kaupunki on. Talossa onkin identtiset veljekset joista toinen aina valehtelee ja toinen puhuu totta. Millä yhdellä kysymyksellä mies voi selvittää kummassa suunnassa kaupunki on?
-Miehen täytyisi kysyä jommalta kummalta: " Mitä veljesi vastaisi, jos kysyisin häneltä, kummassa suunnassa on kaupunki?" Vastaisipa hän mitä tahansa, mies tietäisi hänen "valehdelleen", ja lähtisi toiseen suuntaan.
Ei,leivon gluteenittomia keksejä ja teen hilloa.matsikkakakkua?
Voipi nauttia hiiiitaasti alas päinmiks navan?
Että voi sitäkin pökkästä tai nuolla tai nuolla ja pökkästä...miks navan?
Että voi sitäkin pökkästä tai nuolla tai nuolla ja pökkästä...miks navan?
Koitsulassa kantti konkataan hintti kollia pintti.kohta kaitsulassa pinkataan hillua
Mä en hiffannu.No nyt mä sen hiffasin. Ei mennyt kuin pari minuuttia, ja eilisen soffajumpan vesilasi ja suklaapaketti!
Osoitetta vaan kehiin niin tullaan käymään.Alkosta ostettu pinkkiä kuohuviiniä.Platino moscato pink sweet.
Ja kaupassa käyty,possun filettä ja perunoita pottumuussia varten,aineksia kekseihin ja vähän irtokarkkeja/ konvehtia.
Niin ja juustopuusti aamupalaksi smoothien ksnssa.
Noup, ne on huomiseksi kun vietetään 15 hääpäivääOsoitetta vaan kehiin niin tullaan käymään.
Saitko sitä pink moscatoa ihan heti alkosta vai joutuuko tilaamaan, jos niin kauan kestää tilauksen saapuminen? tuota voisi maistaa, mutta täällä alkossa sitä ei ole.Alkosta ostettu pinkkiä kuohuviiniä.Platino moscato pink sweet.
Ja kaupassa käyty,possun filettä ja perunoita pottumuussia varten,aineksia kekseihin ja vähän irtokarkkeja/ konvehtia.
Niin ja juustopuusti aamupalaksi smoothien kanssa.
Sai heti,täällä sitä on ihan vakionaSaitko sitä pink moscatoa ihan heti alkosta vai joutuuko tilaamaan, jos niin kauan kestää tilauksen saapuminen? tuota voisi maistaa, mutta täällä alkossa sitä ei ole.
Se tarttee ehdottomasti kaksi objektia, joista toisen nimeät valehtelijaksi ja toisen rehelliseksi. Sitten kysyt siltä valehtelijalta sen kysymyksen ja osoitat sormella, mihin suuntaan se näyttää. Sitten kysyt uudestaan siltä rehelliseltä sen kysymyksen ja katsot, mihin suuntaan se näyttää. Eli ne näyttää samaan suuntaan ja lähdet sitten vain juuri siihen toiseen suuntaanMä en hiffannu.
Mut mulla ei ookaan suklaata.
Ai. No onneksi sitä pystyy kai tilaamaan jos ei alkosta löydySai heti,täällä sitä on ihan vakiona
Ei paha, ei pahaJaahas kohtapa tulloopi panoseuraa....tai oikeastaan mä panen enemmän, kun ei jaksa jutella.
Hyvää 15v hääpäivää!Noup, ne on huomiseksi kun vietetään 15 hääpäivää
KiittiHyvää 15v hääpäivää!
Ihanaa hääpäivää!!Noup, ne on huomiseksi kun vietetään 15 hääpäivää