Eikun sen alkuperäsen siis!!!Why?
Eikun sen alkuperäsen siis!!!Why?
Mulla on verensokeriarvot ollu aika hyvät tablettihoidolla.Okei. En tiedä mitä meinaa, mutta anoppi kupsahti huonosti hoidettuun diabetekseen, eli oli kovin väsynyt ja sitten jäikin ikuisesti uneen. No hällä oli tosin muitakin fyysisiä ja henkisiä ongelmia paljon...
Oottehan varovaisia?Arvatkaas muuten, kuka on duunissa osin samalla työmaalla kuin missä on se tän hetken Helsingin koronapesäke? Ja kaiken huipuksi työmaalta katkesi edellispäiväbnä vesi eikä ainakaan tänään vielä takaisin tullut.
Meinaatko pittää heinäkuun lomaa palstasta ?
Oottehan varovaisia?
Jaksaa jaksaa, miten me täällä ilman sun ruokakuvia pärjätään ja sitä paitsi, sä olet oikeasti mukava ihminen kaikkia kohtaanJuu, en jaksa painia tuon m0deroinnin kans.
Ok,mukavaa kesää. Sua tulee ikävä.Juu, en jaksa painia tuon m0deroinnin kans.
Enemmän se kai sisätiloissa leviää hengitysilman välitykselläJees. Uitan itseni käsidesissä aina ennen ruokailua.
Ooha varovainenArvatkaas muuten, kuka on duunissa osin samalla työmaalla kuin missä on se tän hetken Helsingin koronapesäke? Ja kaiken huipuksi työmaalta katkesi edellispäiväbnä vesi eikä ainakaan tänään vielä takaisin tullut.
Mullakin menee välillä hermot mutta se ei saa mua pois täältä.Juu, en jaksa painia tuon m0deroinnin kans.
Enemmän se kai sisätiloissa leviää hengitysilman välityksellä
Mäkin muistelen.Määpä ossaan laulaa hoilottaa sitä italiaks....voisin joskus kännissä ja läpällä laittaa siitä totisteen toisaalle, mutta niin kauan kun et suostu tekeen vaikkapa echo nimellä sinne nimmaria, et sitä voi kuunnella
Sinä onnekas
Jaksaa jaksaa, miten me täällä ilman sun ruokakuvia pärjätään ja sitä paitsi, sä olet oikeasti mukava ihminen kaikkia kohtaan
Sulle on kyllä annettu ohjeet miten voit kiertää filtterit, joten tottele niin ei tuu känkkäränkkä mökömököä kun hommat ei pelaa <3Voin mie sen verran luistaa, että laitan ruokakuvia, ne ei oo jumiutunut koskaan vielä filtterin
Sulle on kyllä annettu ohjeet miten voit kiertää filtterit, joten tottele niin ei tuu känkkäränkkä mökömököä kun hommat ei pelaa <3
Sillä lailla, mulla harmaa t-paita ja reikäset farkkushortsit....melkein tasoissa ollaan.Ok.
Minulla on stayupsukat ja minihame päällä
Katos, osaat yhtä hyvin kuin minä.Mäkin muistelen.
Lasaattemiikantaaaareee...
Mulla on verensokeriarvot ollu aika hyvät tablettihoidolla.
Fibromyalgia eli fibro lyhyesti.
Pitkäaikainen ja laaja-alainen kipu ja uupumisoireyhtymä + onha mulla nivelrikkoa ja kulumia ja uniongelmia.
Ei saa luovuttaa...Luovutan, nähdään elokuussa, heippa
Naatin naatin, kiitosMitä sä sieltä huutelet. naati nyt lomasta.
*yhtyy samaan ja vilauttaa tissejä*Ei saa luovuttaa...
Jos kauniisti kiltisti pyydän et pliiis älä meeee...... niin jääkkö? *räpsyttelee ripsiä*
*yhtyy edellisiin ja heittää mekon rintsikat lavalle ja pyörittää pepaa**yhtyy samaan ja vilauttaa tissejä*
Jep, kiitos.Fibromyalgiaan kannattaa kokeilla erilaisia ruokavalioita. Mulle se on normaalia mahdollisempi, koska isälläni on se ja oireetkin täsmäävät aikas lailla joten olen perehtynyt jo etukäteen.
Testaa ainakin viljatonta, koska sulle se on helpohkoa kun mieskään ei voi niitä syödä.
Mulle parasta tuntuu olevan vähähiilihydraattinen, kasvisrasvapitoinen, kala on hyvästä, possunliha sen sijaan ei ja marjat ja kurkuma ja inkivääri saavat olon paljon paremmaksi.