Mä mietin samaa tänään.Minnekäs meiän kais on kadonnut?
Mä mietin samaa tänään.Minnekäs meiän kais on kadonnut?
Mä luulin tätä Eckon viestiksi ja ihmettelin, koska en muista hänen koskaan maininneen juovansa sidukkaa.Ush. Oon märkä sadevaatteista huolimatta. Kaupan kautta kotio. Siideri ansaittu.
Nii ja sit maksat oikeudenkäyntikulut! Ja ne kahvit!Joo ja sitte halitaan ja mennään kahaville!
Muistan kun äidinkielen opettaja sanoi kerran yläasteella ''Muistakaa ettei sydämeen mahdu kuin yksi äMMä''Mun sydämeen mahtuu toinenkin mies.
Mä vedän väkeviä...Mä luulin tätä Eckon viestiksi ja ihmettelin, koska en muista hänen koskaan maininneen juovansa sidukkaa.
Pistetään ne kulut puokkiin ja kahvit tarjoat sinä, koska olet mun putkia salakuvannut...senkin Taalasmaan UllaNii ja sit maksat oikeudenkäyntikulut! Ja ne kahvit!
Entäs kolmas?Mun sydämeen mahtuu toinenkin mies.
Mä vedän tyhjää pulkkaaMä vedän väkeviä...
Mitä sä sieltä huutelet. naati nyt lomasta.Jo oli aikakin että niille tehdään jotakin, tai edes yritetään tehdä!
Mä vedän tyhjää pulkkaa
Joo, nyt on luvattu hioa putkien sisältä jotain liitoskohtaa (kun löytävät sen kohdan missä on joku terävä kulma) ja koettavat vaihtaa hajulukon parempaanJo oli aikakin että niille tehdään jotakin, tai edes yritetään tehdä!
Sitten heräät joku aamu ja huomaat vajan olevan kärpästen peitossaMenkat pahimmillaan, hoi laari laari laa....taidan maalata jonkun ulkovajan sillä verellä ja kehua naapureille että kyllä löyty ekomessuilta komeeta punamultamaalia!
Riittäs vaikka koko kortteliin...dippa-dai, dippa-dai...Menkat pahimmillaan, hoi laari laari laa....taidan maalata jonkun ulkovajan tällä verellä ja kehua naapureille että kyllä löyty ekomessuilta komeeta punamultamaalia!
Kyllä kun sinä olet kyseessä.Entäs kolmas?
Etkö sää rättistä huoli?Kyllä kun sinä olet kyseessä.
Jaa, kai hänkin siinä menee.Etkö sää rättistä huoli?
Ei nyt ole.Onko teillä muilla facebookin ulkonäkö jotenkin muuttunut?
Mulla muuttui koneella, täytyypä katsoa miltä näyttää jos menen luurilla sinne.Ei nyt ole.
Rättistä minäkin tarkoitinEtkö sää rättistä huoli?
AijaaRättistä minäkin tarkoitin
Se uudistuu ja välilä kun koneella menee niin se tarjoaa sitä uutta mutta kun päivittää sivun, saa takaisin vanhan kirjautumissivun.Mulla muuttui koneella, täytyypä katsoa miltä näyttää jos menen luurilla sinne.