Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Okei. En tiedä mitä meinaa, mutta anoppi kupsahti huonosti hoidettuun diabetekseen, eli oli kovin väsynyt ja sitten jäikin ikuisesti uneen. No hällä oli tosin muitakin fyysisiä ja henkisiä ongelmia paljon...
Mulla on verensokeriarvot ollu aika hyvät tablettihoidolla.
Fibromyalgia eli fibro lyhyesti.
Pitkäaikainen ja laaja-alainen kipu ja uupumisoireyhtymä + onha mulla nivelrikkoa ja kulumia ja uniongelmia.

• Surullinen
Reactions: KalaMies
r0s
Mulla on verensokeriarvot ollu aika hyvät tablettihoidolla.
Fibromyalgia eli fibro lyhyesti.
Pitkäaikainen ja laaja-alainen kipu ja uupumisoireyhtymä + onha mulla nivelrikkoa ja kulumia ja uniongelmia.

Fibromyalgiaan kannattaa kokeilla erilaisia ruokavalioita. Mulle se on normaalia mahdollisempi, koska isälläni on se ja oireetkin täsmäävät aikas lailla joten olen perehtynyt jo etukäteen.

Testaa ainakin viljatonta, koska sulle se on helpohkoa kun mieskään ei voi niitä syödä.

Mulle parasta tuntuu olevan vähähiilihydraattinen, kasvisrasvapitoinen, kala on hyvästä, possunliha sen sijaan ei ja marjat ja kurkuma ja inkivääri saavat olon paljon paremmaksi.

Fibromyalgiaan kannattaa kokeilla erilaisia ruokavalioita. Mulle se on normaalia mahdollisempi, koska isälläni on se ja oireetkin täsmäävät aikas lailla joten olen perehtynyt jo etukäteen.

Testaa ainakin viljatonta, koska sulle se on helpohkoa kun mieskään ei voi niitä syödä.

Mulle parasta tuntuu olevan vähähiilihydraattinen, kasvisrasvapitoinen, kala on hyvästä, possunliha sen sijaan ei ja marjat ja kurkuma ja inkivääri saavat olon paljon paremmaksi.
Jep, kiitos.
Jonkin verran oon lukenut noista.
Kalaa ja kasviksia oonkin nyt syönyt paljon, possua vöhemmän vaikka tykkään siitä. Marjat on hyviä. Kurkumaata ja inkivääriä en oo vielä paljoa kokeillut.
Ja liikunta olis hyvästä. :)

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä