vierailija
Niin vastasit olet ollut ja sortunut. Mut enäänkö et sorru missään asiassa typeryyteen ja sinisilmäisyyteen?.Niin ja vastasin sulle, joten?
Niin vastasit olet ollut ja sortunut. Mut enäänkö et sorru missään asiassa typeryyteen ja sinisilmäisyyteen?.Niin ja vastasin sulle, joten?
Ihan varmasti tulen sortumaan, mutta en saman henkilön kohdalla.Niin vastasit olet ollut ja sortunut. Mut enäänkö et sorru missään asiassa typeryyteen ja sinisilmäisyyteen?.
Noniin eli haukuit muita vaikka itse teet samaa. Äärsyynytkö itseesi saman lailla kuin muihin?. Kun osoitat typeryyttä ja sinisilmäisyyttä?.Ihan varmasti tulen sortumaan, mutta en saman henkilön kohdalla.
Oliko muuta??
?Noniin eli haukuit muita vaikka itse teet samaa. Äärsyynytkö itseesi saman lailla kuin muihin?. Kun osoitat typeryyttä ja sinisilmäisyyttä?.
Sä olet kuuma maggaraNyt on kuumaa maggaraa.
No sanoit et sua ärsyttää ihmisten typeryys ja sinisilmäisyys?. Sit myönsit et itekkin sorrut samaan. Ni kysyin miltä se susta tuntuu?.
Välihuomautus: se on "enää", ei "enään".Mut siis enäänkö et sorru?. Näihin sanoihisi mitä sanoit miks ihmiset ärsyttää?. Jokainen oppii omalla tahillaan mut tuntuuko se hyvälle kun toinen haukkuu typeräksi?. Kehittääkö se ja on eteenpäin vievää. No en tiedä kenestä lima läjästä puhut mikä keissi?
Noh tossa oli enäänkö?. En huomannut et olisi ollu noita sun sijamuotoi?.Välihuomautus: se on "enää", ei "enään".
Mä kyl huitasisin tuohon vähän vaikka kanaa kaverikskasvisruokaa tänään. ei ollut pahaa. olen kyl suuri kaalin ystävä.
https://www.12kuukautta.com/kaali-iskender/
Mitä lykkäät tousteihisi?Teen tousteja iltapalaksi, niin tulee hyvä uni
Mä...kyl...pysyttelen tääl kaikista erillään. Varmuuden vuoksi. Kun ei teistä koskaan tiedä.Iltaa vaan kaikille, yhdessä ja erikseen!
Tätä vois maistaa ja varmasti on hyvää mutta en sitä pizzaksi voisi kutsuaTulipa hyvää pizzaa. *kädet tärisee järkytyksestä*
Jos yhtään on lohipizzan ystävä, niin kannattaa kokeilla tätä! Pohjan päälle ohuelti smetanaa, sit lohta+sitruunamehua+mustapippuria ja uuniin. Sit paistetun pizzan päälle tillipestoa ja rucolaa.
Epäilin tuleeko ns.valkoisesta pizzasta mitään mut ihanaa on.
Lohipizza - Kalapizza - Resepti - Pääruoka | Kalaneuvos
Lohipizza on pitsa aikuiseen makuun. Tämä kalapizza maistuu silloin kun kaipaat hieman vaihtelua perinteisen pizzan tilalle. Katso resepti!kalaneuvos.fi
Tuo on täytteiltään suht terveellinenkin, jos ei pelkää pizzapohjassa vehnäjauhoa.
Vaikka en tiedä voiko tuota tituleerata pizzaksi koska siinä ei tomaattikastiketta eikä mun lempparia eli oreganoa, eli perinteisen pizzan makua on turha odottaa - mutta oli mitä oli, niin hyvää tuli!
Pohjakin on ihanan rapea kun se paistettiin ensin sen smedun ja lohen kans.
Nyt kun ois lasi valkoviiniä.
Niin. Pitäis olla joku italiaano pastakäsi joka antais tuomionsa, että onko tuo pizza vai ei.Tätä vois maistaa ja varmasti on hyvää mutta en sitä pizzaksi voisi kutsua
Ellu. Pst. Nyt pääsisit kronklaamaan. *tarjoilee erästä sanaa kultavadilla*Niin. Pitäis olla joku italiaano pastakäsi joka antais tuomionsa, että onko tuo pizza vai ei.
Hei Echo, pullakuningatar!Mä...kyl...pysyttelen tääl kaikista erillään. Varmuuden vuoksi. Kun ei teistä koskaan tiedä.
Eli voit jatkossa huikata:"Hei kaikki ja Echo!"
(Mut älä sano "hei kaikki ihmiset ja Echo")
Hmmm...Mikähän sen Berlusconin sähköpostiosoite on....Niin. Pitäis olla joku italiaano pastakäsi joka antais tuomionsa, että onko tuo pizza vai ei.
Voihan sitä tempasta paketin makkaraa iltapalaksi niin tulee ruoka-aineympyrä täyteenMä kyl huitasisin tuohon vähän vaikka kanaa kaveriks
*parantumaton lihansyöjä*
Ei se oo sama......Voihan sitä tempasta paketin makkaraa iltapalaksi niin tulee ruoka-aineympyrä täyteen
unabellesignorinasensuelloporfavor@italia.fi?Hmmm...Mikähän sen Berlusconin sähköpostiosoite on....
Toi rapusilli on tosi hyvääTyökämppämöksällä jälleen.
Ruokana oli paistettu nieriäfilee sekä uusia pottuja ja rapumarinoitua silliä.
Ny pitäis pysyä hetki hereillä ennen nukkumaanmenoa mutta väsyttää jo niin. :S