Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En oo jäkättänyt tuota ohjelmaa katsoessa. Joskus olen puhunut jännäriä katellessa.
Joo, noi kanssa.
En ymmärrä miksi.tuleva.uhri.menee.pimeässä.kuuluvan.äänen.perään??
Niin ja miksi uhrien pitää huhuilla kotonaan ''Kuka siellä'' kun sähköt on mennyt ja pimeestä kuuluu ääniä??
Mikä hemmetti siinä on ettei ihmisillä ole sen enempää maalaisjärkeä, että menevät äkkiä ulos ja pitävät turpansa kiinni myös juostessaan metsässä karkuun sarjamurhaajaa??*kiehuu* :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja m.e.k.
Joo, noi kanssa.
En ymmärrä miksi.tuleva.uhri.menee.pimeässä.kuuluvan.äänen.perään??
Niin ja miksi uhrien pitää huhuilla kotonaan ''Kuka siellä'' kun sähköt on mennyt ja pimeestä kuuluu ääniä??
Mikä hemmetti siinä on ettei ihmisillä ole sen enempää maalaisjärkeä, että menevät äkkiä ulos ja pitävät turpansa kiinni myös juostessaan metsässä karkuun sarjamurhaajaa??*kiehuu*
Niin just. Joku tunkeutunut kotiin ja kysytään kuka siellä. :rolleyes:
 
Huokaus

Onko kenelläkään muulla muuten tapana ikinä jäkättää televisiossa esiintyville ihmisille sillon, kun ne tekee jotain tyhmää?
Esim. Hengenvaarallisesti lihavat mua ärsyttää ne selitykset niillä naisilla miksi he eivät noudata annettuja ohjeita...''Minulla ei ole aikaa syödä terveellisesti'' - istuvat sohvalla tai makaavat sängyssä 24/7 syömässä hampurilaisia, pizzoja (yksikin nainen söi kerrallaan 6) ja passuuttamassa miehiään ja jopa pieniä lapsia. Sitten se kaikkein yleisin ''Tri Now ei ymmärrä minua, olen erilainen kuin muut ja painoni on pääasiassa nestettä'' - Joo ei, kenelläkään ei ole nestettä kehossa yli 700lb:n verran...Miksi he hakeutuvat siihen ohjelmaan, jos eivät halua ottaa apua vastaan?? Yksikin nainen lähti kesken ohjelman pois, koska hänet yritettiin saada katkolle ja huusi mennessään, että tri Now langetti hänen ylleen kuolemantuomion
Joo. Haukun joskus jotakuta idiootiksi. :rolleyes: :oops:
 
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Äläpä ellu luota näihin ketjulaisiin, ovat sinusta kuulleet juttuja tiedät kyllä keneltä
Nyt ei hei eletä mtn vtun keskiaikaa, luotan siihen että ihmiset uskaltavat...edelleen..kyseenalaistaa ja kysyä asioita minulta.

Niin joo ja kannattaa muistaa, että on mullakin asioita mistä vois puhua, mutta aikuisena ymmärrän kunnioittaa toista.
 
vierailija
Oisit sä hei voinut tätä kysästä ihan mustuneenakin...koska todellakin olen ollut ja sortunut.
Mutta se kokemus sentään opetti paljon...en ainakaan samaan limaläjään luota enää .
Mut siis enäänkö et sorru?. Näihin sanoihisi mitä sanoit miks ihmiset ärsyttää?. Jokainen oppii omalla tahillaan mut tuntuuko se hyvälle kun toinen haukkuu typeräksi?. Kehittääkö se ja on eteenpäin vievää. No en tiedä kenestä lima läjästä puhut mikä keissi?
 
Mut siis enäänkö et sorru?. Näihin sanoihisi mitä sanoit miks ihmiset ärsyttää?. Jokainen oppii omalla tahillaan mut tuntuuko se hyvälle kun toinen haukkuu typeräksi?. Kehittääkö se ja on eteenpäin vievää. No en tiedä kenestä lima läjästä puhut mikä keissi?
Ööö...viittasin aiemmin elokuvien ja sarjojen typeriin juoniin...jos olet joku noiden tähti niin sori siitä, jos et niin mistä sä oikein puhut...Algoma?
 
vierailija
Ööö...viittasin aiemmin elokuvien ja sarjojen typeriin juoniin...jos olet joku noiden tähti niin sori siitä, jos et niin mistä sä oikein puhut...Algoma?
No sanoit et sua ärsyttää typeryys ja sinisilmäisyys. Mä kysyin sorrutko itse?. Ja onko se päivittäistä?. Sä puhuit henkilöistä en huomannu et olisit puhunu juonista mitään?. Mitä algomasta?.
 
No sanoit et sua ärsyttää typeryys ja sinisilmäisyys. Mä kysyin sorrutko itse?. Ja onko se päivittäistä?. Sä puhuit henkilöistä en huomannu et olisit puhunu juonista mitään?. Mitä algomasta?.
ja minä vastasin sulle kaiken tarpeellisen mitä uteliaalle Ullalle pitääkin vastata.
Rohkeutta ei ole kirjoitella harmaana vaan kysyä suoraan henkilöltä itse....vai eikö sulla ole siihen ''mahdollisuutta''?
 
vierailija
ja minä vastasin sulle kaiken tarpeellisen mitä uteliaalle Ullalle pitääkin vastata.
Rohkeutta ei ole kirjoitella harmaana vaan kysyä suoraan henkilöltä itse....vai eikö sulla ole siihen mahdollisuutta?
No nyt en tajua mä vaan huomasin sun kommentin. Siihen vastasin ja kysyin. Ai siis mun pitäisi luoda tunnukset käyn täällä harvoin. Mut mitä tarkoitat mahdollisuudella?.
 

Yhteistyössä