Onks noi pc merkkisiä?Joo sitä kans mietin, että voisko se olla niin herkkä, että näyttää vielä sen kemiallisen. No pissin kohta sen r.testin niin ei tartte enää miettiä En kyllä millään usko raskauteen, vaikka nyt kun mietin, niin mullahan oli kyllä ovisoireet molemmilla puolilla viime kierrossa
Joo on!Onks noi pc merkkisiä?
Okei no sit voin omasta kokemuksesta sanoo et ne näyttää ainakin mulla koko kierron suht vahvoi viivoi minkä esim. One stepil tulkitsisin jo plussaksi, mut noi pc on herkkiä. Siks siirryin one stepiin ku ne ei tosiaa näytä ku hailakkaa kunnes on oikeesti ovis niin sit on tasavahvat. Pc llä kun ovis on se toinen viiva on kyllä niin liila jopa ettei voi erehtyä. Ja tulee heti dipatessa jo esiin. Voin kaivaa kuvaakin jos haluut nähäJoo on!
Hei kiitos! Olispa kiva, jos löydät kuviakin!Okei no sit voin omasta kokemuksesta sanoo et ne näyttää ainakin mulla koko kierron suht vahvoi viivoi minkä esim. One stepil tulkitsisin jo plussaksi, mut noi pc on herkkiä. Siks siirryin one stepiin ku ne ei tosiaa näytä ku hailakkaa kunnes on oikeesti ovis niin sit on tasavahvat. Pc llä kun ovis on se toinen viiva on kyllä niin liila jopa ettei voi erehtyä. Ja tulee heti dipatessa jo esiin. Voin kaivaa kuvaakin jos haluut nähä
Joo, mulle sanottiin et heti kun plussan saa niin lääkityksen tuplaus. Sit toki sitä vielä tarkkaillaan et riittääkö tuo tupla-annos mutta mulle siis nyt keväällä sanottiin noin kun alotin lääkityksen mun lievään vajaatoimintaan. Voi kunpa sulle nyt se plussa tulis <3@Persikka123 lauantaina tarkoitus testata, silloin olis dpo 15. Joku muukin meinasi silloin Yhtäkkiä nyt vaan tuli mieleen, että pitääkö sittenkin aiemmin. Kilpirauhasen vajaatoiminta ja pitikö heti plussattua tuplata lääkeannos..? Pitää googlata asiaa!
Älä vielä luovuta <3 Hyvin on vielä mahkuja plussaan kun ei menkatkaan oo alkaneet, täällä peukut pystyssä edelleen <3Tein testin ja negahan se oli. Mieli tekee kyllä tepposia, sydän hakkaa ja oksettaa, sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. Olis pitänyt suosiolla oottaa siihen dpo15, mutta aloin miettiin sitä kilpparilääkitystä. No, ainaki luteaalivaihe nyt pidempi. Tai koko ovista ei tullut.
Jep, kyllä se mielessä kävi, että voihan se myöhemminkin näkyä. OdotellaanÄlä vielä luovuta <3 Hyvin on vielä mahkuja plussaan kun ei menkatkaan oo alkaneet, täällä peukut pystyssä edelleen <3
[url=https://aijaa.com/9rhS1f][/URL]Hei kiitos! Olispa kiva, jos löydät kuviakin!
Kiitos! Sullakin ainakin viisi päivää näyttänyt tuommosta melko saman vahvuista ennen plussaa. Se vois hyvin passata myös minun kiertoon. Eli tänään miehelle välityhjennys, niin on viikonloppuna ja alkuviikolla sitten simot iskussa![url=https://aijaa.com/9rhS1f][/URL]
3 alin oli ovis plussa ja näytti vielä seuraavankin päivän. Nämä pc ovis liuskoja.
Mulla toisen raskauden plussakierrossa tämmösen kanssa tuli clearbluen digillä ovis-hymynaama. Tarkkailin siis tikuilla ja kun alkoi vahvistuun, niin otin clearbluen kaveriksi. Nää tikut on kyllä tosi tulkinnanvarasia. Teippaa kaikki tikut säästöön tulkittavaksi nii voit siitä seurata/opiskella omaa kiertoasi :-DEikö tuo oo jo melkein tasa vahva
Kyllähän siinä näkyy jotain. Mikä sulla on dpo?
Edelleen aivan selkeä punainen haalura viiva. Nyt se jäi siihen testin kuivuttuakin selkeeksi. Menkkajomot on kovia, ja eilen illalla kauhea pahoinvointikohtaus. Päätä särkee. Alamahalla nippailee, oikealla ylös noustessa vihlaisi.
Toivottavasti tää ei nyt mitään kohdunulkoista ennusta, sehä tästä vielä puuttuis ja sais haudata toiveet helmikuisestakin suoriltaan.
Se dpo 15 ja oottelen täs että vuoto alkais, kun taitaa olla kemiallinen kun dpo 10 asti haamuillut.Kyllähän siinä näkyy jotain. Mikä sulla on dpo?
Minä teen näin, teippaan pahviin yhden kierron tikut järjestykseenMulla toisen raskauden plussakierrossa tämmösen kanssa tuli clearbluen digillä ovis-hymynaama. Tarkkailin siis tikuilla ja kun alkoi vahvistuun, niin otin clearbluen kaveriksi. Nää tikut on kyllä tosi tulkinnanvarasia. Teippaa kaikki tikut säästöön tulkittavaksi nii voit siitä seurata/opiskella omaa kiertoasi :-D
Joo plussasin dpo10 ja dpo9 oli viel aamusta täysi nega. Toki siis testasin noilla step herkillä jotka on kyl aika epäherkkiä Selkeesti koska parempi viiiva tulee noihin pregchek 25 herkkyyksiin.Plussasit nyt siis dpo 10? Kurkin piinalistasta
Testasitko eilen?
Nimim. Epätoivoinen pohtii voiko tuo dpo9 nega vielä muuksi muuttua
Otin dpo3-7 pienen satsin tommosta aspirin raetta vahvuus oli 500mg mut yritin ottaa about silleen et ois joku 100mg Max. Aattelin kokeilla ku viimeksi ku plussasin vedin finrexiiniä flunssaan just dpo4-5 jossa siis tuota aspiriinia. Jätin myös greippimehun pois kuten myös silloin tammikuussa.Minkälaista annosta söit sitä ja missä vaiheessa kiertoa? Ovulaation jälkeen?