Toiveissa vauva 2021

Joo sitä kans mietin, että voisko se olla niin herkkä, että näyttää vielä sen kemiallisen. No pissin kohta sen r.testin niin ei tartte enää miettiä :D En kyllä millään usko raskauteen, vaikka nyt kun mietin, niin mullahan oli kyllä ovisoireet molemmilla puolilla viime kierrossa :unsure:
 
Okei no sit voin omasta kokemuksesta sanoo et ne näyttää ainakin mulla koko kierron suht vahvoi viivoi minkä esim. One stepil tulkitsisin jo plussaksi, mut noi pc on herkkiä. Siks siirryin one stepiin ku ne ei tosiaa näytä ku hailakkaa kunnes on oikeesti ovis niin sit on tasavahvat. Pc llä kun ovis on se toinen viiva on kyllä niin liila jopa ettei voi erehtyä. Ja tulee heti dipatessa jo esiin. Voin kaivaa kuvaakin jos haluut nähä :X3:
 
Okei no sit voin omasta kokemuksesta sanoo et ne näyttää ainakin mulla koko kierron suht vahvoi viivoi minkä esim. One stepil tulkitsisin jo plussaksi, mut noi pc on herkkiä. Siks siirryin one stepiin ku ne ei tosiaa näytä ku hailakkaa kunnes on oikeesti ovis niin sit on tasavahvat. Pc llä kun ovis on se toinen viiva on kyllä niin liila jopa ettei voi erehtyä. Ja tulee heti dipatessa jo esiin. Voin kaivaa kuvaakin jos haluut nähä
Hei kiitos! Olispa kiva, jos löydät kuviakin! :love:
 
@Persikka123 lauantaina tarkoitus testata, silloin olis dpo 15. Joku muukin meinasi silloin Yhtäkkiä nyt vaan tuli mieleen, että pitääkö sittenkin aiemmin. Kilpirauhasen vajaatoiminta ja pitikö heti plussattua tuplata lääkeannos..? Pitää googlata asiaa!
Joo, mulle sanottiin et heti kun plussan saa niin lääkityksen tuplaus. :) Sit toki sitä vielä tarkkaillaan et riittääkö tuo tupla-annos mutta mulle siis nyt keväällä sanottiin noin kun alotin lääkityksen mun lievään vajaatoimintaan. Voi kunpa sulle nyt se plussa tulis <3
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Tein testin ja negahan se oli. Mieli tekee kyllä tepposia, sydän hakkaa ja oksettaa, sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. Olis pitänyt suosiolla oottaa siihen dpo15, mutta aloin miettiin sitä kilpparilääkitystä. No, ainaki luteaalivaihe nyt pidempi. Tai koko ovista ei tullut.
Älä vielä luovuta <3 Hyvin on vielä mahkuja plussaan kun ei menkatkaan oo alkaneet, täällä peukut pystyssä edelleen <3
 
Musta tuli näköjään myös kehon ”merkkien” bongaaja. Todennäköisesti nämä nyt johtuu vaan tulevista menkoista tai tähtien asennoista, mutta haluun silti kertoa näistä johonkin (miehelle en halua näitä hupsuttelujani jakaa ja kukaan muu ei tiedä että meille sais tulla kolmas).
-Mulla kävi närästyspolte maanantaina (nakkikeiton jälkeen), eikä selasta oo ollu kuin toisesta raskaudesta ja ehkä joku joulu. Mutta empä tiedä miksi närästys liittyisi raskauteen ennen plussaa :D
-Mulla on tässä parina päivänä ihan pimennyt silmissä kun oon noussut ylös. Tää ei myöskään oo mulle tyypillistä mutta tuskimpa raskauden ekat viikotkaan tätä tekis...?
-Alaselkää on alkanut väsyttämään ja alamahassa aina välillä jotain ikäviä tuntemuksia. Selkä mulla yleensä ennen menkkoja kipeytyykin mutta maha mun mielestä alkaa valittaa vasta kun menkat jo tulee.
-Paleltaa ja väsyttää, mutta nämä nyt hyvin johtuu vaan liian lyhyistä yöunista.

Jos mulla ovis olikin sillon kun mulla oli kierron ainoa ovistuntemus, niin tänään ois dpo15. Mun tavallisen kierronpituuden perusteella menkat tulis kuitenkin vasta la, joten jos jostain silloinkaan ei menkkoja kuulu niin lauantaina pitää varmaan ajaa johonkin naapurikunnan apteekkiin testiostoksille
 

Edelleen aivan selkeä punainen haalura viiva. Nyt se jäi siihen testin kuivuttuakin selkeeksi. Menkkajomot on kovia, ja eilen illalla kauhea pahoinvointikohtaus. Päätä särkee. Alamahalla nippailee, oikealla ylös noustessa vihlaisi.
Toivottavasti tää ei nyt mitään kohdunulkoista ennusta, sehä tästä vielä puuttuis ja sais haudata toiveet helmikuisestakin suoriltaan.

Paremmalla valolla;
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Keisarinna85
Eikö tuo oo jo melkein tasa vahva
Mulla toisen raskauden plussakierrossa tämmösen kanssa tuli clearbluen digillä ovis-hymynaama. Tarkkailin siis tikuilla ja kun alkoi vahvistuun, niin otin clearbluen kaveriksi. Nää tikut on kyllä tosi tulkinnanvarasia. Teippaa kaikki tikut säästöön tulkittavaksi nii voit siitä seurata/opiskella omaa kiertoasi :-D
 

Edelleen aivan selkeä punainen haalura viiva. Nyt se jäi siihen testin kuivuttuakin selkeeksi. Menkkajomot on kovia, ja eilen illalla kauhea pahoinvointikohtaus. Päätä särkee. Alamahalla nippailee, oikealla ylös noustessa vihlaisi.
Toivottavasti tää ei nyt mitään kohdunulkoista ennusta, sehä tästä vielä puuttuis ja sais haudata toiveet helmikuisestakin suoriltaan.
Kyllähän siinä näkyy jotain. Mikä sulla on dpo?
 
Mulla toisen raskauden plussakierrossa tämmösen kanssa tuli clearbluen digillä ovis-hymynaama. Tarkkailin siis tikuilla ja kun alkoi vahvistuun, niin otin clearbluen kaveriksi. Nää tikut on kyllä tosi tulkinnanvarasia. Teippaa kaikki tikut säästöön tulkittavaksi nii voit siitä seurata/opiskella omaa kiertoasi :-D
Minä teen näin, teippaan pahviin yhden kierron tikut järjestykseen :D
 
Minkälaista annosta söit sitä ja missä vaiheessa kiertoa? Ovulaation jälkeen?
Otin dpo3-7 pienen satsin tommosta aspirin raetta vahvuus oli 500mg mut yritin ottaa about silleen et ois joku 100mg Max. Aattelin kokeilla ku viimeksi ku plussasin vedin finrexiiniä flunssaan just dpo4-5 jossa siis tuota aspiriinia. Jätin myös greippimehun pois kuten myös silloin tammikuussa.
 

Yhteistyössä