Toiveissa vauva 2021

Mulla oli tässä kierrossa jotenkin alusta asti sellainen olo että tää on se kierto Oviksen jälkeen oikeen ihmettelin kun vähän oli oireita sinne sun tänne et enempi järjellä odotin menkkoja ku plussaa ja silti oli vahva tunne et plussa tulee. No pari päivää sit tänne avauduinki ku oli olo kadonnut ja olin jo masentuneena menkkoja odottaa kunnes tänään heräsin ihmeen turvonneiden ja kipeiden tissejen Kaa ja päätin viel yhden negan tehdä Nyt on kyl jotenkin niin seesteinen olo ollut kokopäivän, tammikuussa plissatessa kuumottelin heti keskenmenon yms mutta nyt jotenkin tjot meiniki Mies ei vie oikeen osannut innostua sano että juhlii sit ku ollaan ultrassa nähty et kyydissä oikeesti joku kasvaa. Kävin huutelee kans jo tonne tammikuisiin mutta roikun täällä nyt vielä ainaki ens viikkoon et oltais menkkojen yli päästy
Plussasit nyt siis dpo 10? Kurkin piinalistasta :D
Testasitko eilen?
Nimim. Epätoivoinen pohtii voiko tuo dpo9 nega vielä muuksi muuttua :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Zennuli
Mulla kans joissain kierroissa tuntuu, että tämä on se kierto! Ja nyt on ollut kyllä tosi kiva kierto, mieliala hyvä, seksi ollut todella hauskaa ja ei sinänsä ole ollut stressiä. Mutta nyt kyllä jännittää jokainen vessakäynti.

Käytiin tänään miehen kanssa pitkään keskustelua ja kerroin, että nyt ihan oikeasti ajattelen, että voin olla raskaana. Kerroin kaikesta, mikä erilaista tässä kierrossa. Mies oli oikein tyytyväinen, mutta realistisesti suhtautuu, ei innostu liian aikaisin. Ja tänään toivoi, että voidaanko tehdä yhdessä testi viikonloppuna. Sopii
Mä en niin malta oottaa sun puolesta viikonloppuun:love:
Kiva kun on jotain mitä odottaa kun tää oma alkukierto on niin blaah..
Todellakin sormet ja varpaat pystyssä täällä ja ihana toi sun mies! ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Puolu ja minttuni
Sen verran tuota aspiriini asiaa silloin tutkin, että jossain maissa sitä käytetään tai ainakin silloin 2016 käytettiin ihan lapsettomuushoidoissa. Ja oli siitä suomalainenkin tutkimus, että parantaa raskauden todennäköisyyttä. Parantaa kohdun verenkiertoa ja vähentää tulehdustiloja kehossa yleisesti. Minä silloin käytin alkukierron 50mg/pvä ja oviksesta lähtien 100mg/pvä, jos oikein muistan.
 
Menin lukeen tarkemmin, mitä kaikkea flo haluaa minulle kertoa, muuta kuin että pitää kuukautiset kirjata. Oli tarjolla vinkkejä, mm. "Breakup survival guide". Mitä tää nyt.. xD

Selasin myös edellisten kiertojen merkintöjä, puolen vuoden ajalta. Aina menkkoja edeltävänä päivänä alkanut tiputtelulla, jopa kolme päivää saattanut tiputella ennen kunnon vuodon alkua. Niin kyllähän nyt jotain erilaista on, ainakin luteaalivaihe pitenee ja se tuntuu mukavalta. Ja todella lempeitä ajatuksia on miestä kohtaan, todella hellyttävä kun hän on koko illan yksinään hymyillyt. Toivottavasti ei tule pettymystä meille. Joka tapauksessa, tämä mieliala tekee varmasti paljon parempaa, kuin jatkuva sureminen ja ahdistus. Ja seuraavaan kiertoon mentäis tutkimuksia jatkamaan. Eli ei hätää, odotellaan miten tässä käy ja luotetaan siihen, että apua on saatavilla.

Olipas kiinnostavaa kuulla tuosta aspiriinista. Olen aiemminkin lukenut, mutta en tiennyt vielä ketään, joka olisi käyttänyt sitä.
 
Siis mä jännitän enemmän MINTTUNI:n puolesta kuin omastani :D. Ei liiemmin oireita maha on tänään ollut kipeä kuten ennen menkkoja aina. Huomenna saatan ootella niitä siis.

ZENNULI:lle onnea, kunpa täältä tultaisiin rytinällä perässä :).

Hitto että otti aivoon toi, että teiniäidit näkee vaan ruudusta. Lopetan koko nelosen kattomisen ku ovat tollasia ketkuja ja näin korona-aikaan.
 
Siis mä jännitän enemmän MINTTUNI:n puolesta kuin omastani . Ei liiemmin oireita maha on tänään ollut kipeä kuten ennen menkkoja aina. Huomenna saatan ootella niitä siis.

ZENNULI:lle onnea, kunpa täältä tultaisiin rytinällä perässä .

Hitto että otti aivoon toi, että teiniäidit näkee vaan ruudusta. Lopetan koko nelosen kattomisen ku ovat tollasia ketkuja ja näin korona-aikaan.
Mietin, että ovat nyt huijanneet minua - ovat varmasti mainostaneet, että kaikille näkyisi! Boikottiin siis :D

Jänniä päiviä sielläkin! Toivottavasti olisi tärpännyt.
 
Minä palailen haaveilijoihin tuolta joulukuisista, kunhan tämä keskenmeno on ohi ja uskaltaa taas haaveilla. Meillä tämä juuri kesken mennyt odotus alkoi vähän yllättäen, justiin ehdin viime vuoden haaveilijoihin ilmoittautua mukaan pariksi viikoksi, kun tiesin kierron menneen tosi rennosti ehkäisyn suhteen. Keskenmeno alkoi enteillä sillä ettei digi testin viikot nousseet 3+ viikkoihin kuten piti. Ultraan menin digi tuloksen ja sen jölkeen alkaneen pienen haalean vuodon vuoksi. Siellä ei sykettä löytynyt, mutta kokenut lääkäri veikkasi minun olevan pari päivää aikaisessa. Kaikki mitat puolsi sitä. Raskaus oli oikeassa paikassa, ainoastaan syke puuttui. Kysyi haluanko hcg seurannan yksityisellä vai neuvolan kautta ja sanoin tilaavani neuvolasta lähetteen. No neuvola ei voinut tehdä lähetettä yksityisen lääkärin mukaan, vaan kahden päivän kuluttua yksityisen ultrasta halusivat pääsin neuvolan ultraan. Ja siellä sitten syke näkyi. Tarkistettiin vielä toisella tarkemmalla ultralla ja edelleen näkyi syke. Päivä oli reilu viikko sitten maanantai ja varattiin tämän viikon maanantaille ultra. Ei päästy uusinta ultraan, vaan viime viikon torstaina ylös noustessa alkoi todella kova vuoto. Kovasta vuodosta huolimatta en päässyt ultraan mihinkään. Vaan sanottiin, että jos r-testi ei haalene 2 viikkoon mennessä tai näytä negatiivista, niin tarkistetaan sitten tilanne. Mutta näillä mennään. Mutta ei auta kuin odottaa että testi haalenee tai muuttuu negaksi.
 
Minä palailen haaveilijoihin tuolta joulukuisista, kunhan tämä keskenmeno on ohi ja uskaltaa taas haaveilla. Meillä tämä juuri kesken mennyt odotus alkoi vähän yllättäen, justiin ehdin viime vuoden haaveilijoihin ilmoittautua mukaan pariksi viikoksi, kun tiesin kierron menneen tosi rennosti ehkäisyn suhteen. Keskenmeno alkoi enteillä sillä ettei digi testin viikot nousseet 3+ viikkoihin kuten piti. Ultraan menin digi tuloksen ja sen jölkeen alkaneen pienen haalean vuodon vuoksi. Siellä ei sykettä löytynyt, mutta kokenut lääkäri veikkasi minun olevan pari päivää aikaisessa. Kaikki mitat puolsi sitä. Raskaus oli oikeassa paikassa, ainoastaan syke puuttui. Kysyi haluanko hcg seurannan yksityisellä vai neuvolan kautta ja sanoin tilaavani neuvolasta lähetteen. No neuvola ei voinut tehdä lähetettä yksityisen lääkärin mukaan, vaan kahden päivän kuluttua yksityisen ultrasta halusivat pääsin neuvolan ultraan. Ja siellä sitten syke näkyi. Tarkistettiin vielä toisella tarkemmalla ultralla ja edelleen näkyi syke. Päivä oli reilu viikko sitten maanantai ja varattiin tämän viikon maanantaille ultra. Ei päästy uusinta ultraan, vaan viime viikon torstaina ylös noustessa alkoi todella kova vuoto. Kovasta vuodosta huolimatta en päässyt ultraan mihinkään. Vaan sanottiin, että jos r-testi ei haalene 2 viikkoon mennessä tai näytä negatiivista, niin tarkistetaan sitten tilanne. Mutta näillä mennään. Mutta ei auta kuin odottaa että testi haalenee tai muuttuu negaksi.
Voimia ja tsemppiä hirmuisesti <3 Aika on ystävä, ja sitten voi taas alkaa haaveilemaan uudelleen kun siltä tuntuu!
 
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa
Moikka, onnea hirmuisesti plussanneille❤ Ja tsemppiä piinailijoille❤ Itse olen aloittanut työt taas pitkän tauon jälkeen ja kiirettä pitää. Tässä kierrossa toiveet ollut taas korkealla mutta tänään dpo 11 ja menin tyhmänä testaamaan cb digillä ja näytti negaa.... tuli masennus ja epätoivo jälleen. Odotellaan menkkoja siis...
Viikon päästä fiilis taas ihan eri :) ihanaa ja keväistä loppuviikkoa❤
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

20.5.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 63/?
Mandariinilohko..... kp 42/30-38
Rimaleli.......................kp 39/30
Hope91.......................kp 39/28-33
Masu90.......................kp 37/27-42
Titi-Love....................kp 31/28-30
Puolu.......................kp 30/30-32
Persikka123.....................kp 30/32-35
Napsunen.....................kp 30/35-45
Wanti......................kp 29/34-48
Hipposka......................kp 28/29-32
minttuni...........................kp 27/26
Brunet82....................kp 27/26-28
Jjenn...............................kp 27/29-33
Ananas90.....................kp 26/25-26
Ilona Eloisa....................kp 24/28
Shibali................................kp 22/24-30
Kirjoh89.....................kp 22/28
Zennuli.....................kp 22/?
Jusperi......................kp 22/30-33
Mirella92....................kp 21/28
Millimetrii...................kp 21/27-29
Piipaa93....................kp 19/26-28
3milia.....................kp 18/26-28
Hopeanuoli................kp 17/22-24
Keisarinna85..............kp 16/24-27
Minouche...................... kp 15/23
Mimmi92..................kp 15/26-30
Eliana...............................kp 14/31-38
Enerisa3.....................kp 14/28-32
Eeva650.........................kp 13/28-42
Mysteerio...................kp 12/30
Pampula3.......................kp 9/22-26
Haaveilija93....................kp 9/?
Sinisilmät.........................kp 8/28-29
Hannaah................................kp 7/?
Töppönen_.........................kp 6/26
Alinna86.........................kp 6/28
Äitimamino................kp 6/27-28
Kasikuus........................kp 5/27-28
Lillanna.............................kp 4/28-42
Tiukuliina89....................kp 3/30
Mariija_.......................kp 2/32-43
Vindy...................kp 2/29-33
lulube..............................kp 1/29
Futurmama.....................kp 1/29-34

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


minttuni.......................dpo 12
Zennuli........................dpo 11
Brunet82...................dpo 11
Ananas90...................dpo 10
KirJoh89........................dpo 9
Jusperi.............................dpo 8
Jjenn...............................dpo 7
Keisarinna85.................dpo 6-7
Mirella92........................dpo 6
Hopeanuoli...................dpo 6
3milia...................................dpo 4
mimmi92........................dpo 3
Shibali..................................dpo 2
Minouche..........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@LaTiLa voimia ja tsemppiä tilanteeseen. <3 Onpa outoa etteivät ota ultraan, muutako jos testi ei haalene. Tuntuis, että kyllä tarkistus ultra täytyis tehdä muutaman viikon päästä näyttääpä testi mitä?:rolleyes:

@minttuni teillä on kyllä jännittävä tilanne! Toivottavasti veikkaukset osuu oikein :) Viikonloppunako meinasit testailla? Testataanko samana päivänä? :giggle:

@Brunet82 Tsemppiä töihin! Ei kai sitä vielä voi luovuttaa raskauden suhteen dpo 11, on kuitenkin aika aikaisin testata jos hg nousee hitaasti.:unsure:
 
@Persikka123 on aikaista kyllä mutta tuntuu että tosi moni saa niitä haamuja niin aikaisin niin aattelin että jos minäkin....:giggle: no onhan tässä vielä muutama päivä menkkoihin että katsotaan...
Uusia oireita ollut tähän kiertoon ja lämmöt olleet korkealla mutta tänä aamuna oli laskenut niin siitäkin tuli sellainen olo että jaaha... on tää tällasta mielensahailua :ROFLMAO:
 
@Töppönen_ En ole pc:n testejä tehnyt, mut viime kierrossa rfsu anto kp9 tosi vahvan viivan ja sit iski paniikki, et joko muka nyt ovis tuloillaan. Testit huijas mua ja seuraavana päivänä oli jo ihan haalea. Vasta kp13 tuli sit se kunnon plussa.

Nyt menossa kp5, vasta. Tuntuu niin hurjan pitkältä kierrot, kun menkat kesti vaan 2pvä. Yleensä, ku tähän aikaan vielä vuotaa, ni tuntuu, et ovis on jo nurkan takana odottamassa, mut nyt tuntuu kyl toista kertaa yrityksen aikana, et tää oviksen odottelu on tosiaan piinaavaa. Tässä kierrossa en tikuta ja mennään nyt sit vähän rennommalla asenteella, vaikka ovista odottaakin :) Lämpöjä vielä tän kierron mittaan ja sit jätän senkin pois, jos yk17 alkaa. Turhauttavaa, ois jo aika tärpätä! :(
 
  • Surullinen
Reactions: Mirella92
@Kasikuus ahaa, eli se viivan vahvuus voi seikkailla tässä kierron aikana. Täytyy jatkaa testailuja siis ja aloittaa miehen kellistely kuitenkin jo varulta :D
Pitikin hommata nuo testit nyt sekoittamaan omia tuntemuksia :D

Viimeksi kun testasin ovulaatiota en saanut kertaakaan noin vahvaa viivaa. Ne oli erimerkkisiä testejä, niin ei voi vertailla :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Kasikuus ahaa, eli se viivan vahvuus voi seikkailla tässä kierron aikana. Täytyy jatkaa testailuja siis ja aloittaa miehen kellistely kuitenkin jo varulta
Pitikin hommata nuo testit nyt sekoittamaan omia tuntemuksia

Viimeksi kun testasin ovulaatiota en saanut kertaakaan noin vahvaa viivaa. Ne oli erimerkkisiä testejä, niin ei voi vertailla
Siis toki kaikilla käyttäytyy varmaan erilailla testit ja mulla viime kierrossa huijas kyl kuus-nolla, ku aiemmin ei oo niin käynyt :D Mut siis voihan se olla mahdollista, että sinulla ovis ois jo tuloillaan ja se tuosta vielä tummenee päivän kahden sisään (y) Jatka ihmeessä testailua, ni tiedät kuinka käy :) Olikos sulla kunnon menkat? :unsure:
 
Siis toki kaikilla käyttäytyy varmaan erilailla testit ja mulla viime kierrossa huijas kyl kuus-nolla, ku aiemmin ei oo niin käynyt Mut siis voihan se olla mahdollista, että sinulla ovis ois jo tuloillaan ja se tuosta vielä tummenee päivän kahden sisään Jatka ihmeessä testailua, ni tiedät kuinka käy Olikos sulla kunnon menkat?
No mullahan oli ilmeisesti se kemiallinen kun raskaustestit oli plussaa ja sitten alkoi kunnon menkat. En oo kyllä testannut sen jälkeen ja aloinkin nyt hätäilee, että voisinko siltikin olla vielä raskaana! Pidätän vähän aikaa ja teen vielä r.testin, vaikka ei mulla oo kyllä yhtään semmosia oireita enää o_O
 
  • Surullinen
Reactions: KirJoh89
No mullahan oli ilmeisesti se kemiallinen kun raskaustestit oli plussaa ja sitten alkoi kunnon menkat. En oo kyllä testannut sen jälkeen ja aloinkin nyt hätäilee, että voisinko siltikin olla vielä raskaana! Pidätän vähän aikaa ja teen vielä r.testin, vaikka ei mulla oo kyllä yhtään semmosia oireita enää
Sitä mä tässä vähän mietin, et voisko kuitenkin olla raskaus meneillään, vaikka menkat tulikin. Onhan tuo aika aikaista, jos ovis ois jo nyt, mut kaikkihan voi olla mahdollista :D
Muok. Tai voisiko ovistesti vielä näyttää kemiallisen :unsure:
 

Yhteistyössä