Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt se kuopus kävi vessassa. Otin puheeks "nii sulla oli joku painajainen kun tulit 4 aikaan meidän huoneeseen."

Kuopus:"Ai kävinkö mä sulle sanomassa? En mä muista mitään? Ai mikä painajainen?"

Unissakävelijä...
Mun esikoinen oli pienenä ja vielä teininä unissakävelijä myös ja melkein joka ikinen yö...teininä lähti kisoihin ja ei voitu päästää hotelliin yöksi niin, että ei olis infottu muita huoneessa nukkujia tästä ongelmasta.
Kotona heräsin usein siihen, että poika käveli ja höpötteli millon kenellekin unissaan...kerran seisoi peitto kainalossa keskellä olohuonetta yöllä ja piti tiukkasävyistä puhetta opettajalleen:giggle::giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Mun esikoinen oli pienenä ja vielä teininä unissakävelijä myös ja melkein joka ikinen yö...teininä lähti kisoihin ja ei voitu päästää hotelliin yöksi niin, että ei olis infottu muita huoneessa nukkujia tästä ongelmasta.
Kotona heräsin usein siihen, että poika käveli ja höpötteli millon kenellekin unissaan...kerran seisoi peitto kainalossa keskellä olohuonetta yöllä ja piti tiukkasävyistä puhetta opettajalleen
Sillä oli jotain hampaankolossa opettajalleen. :LOL:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Päivää vaan,hoitajan luona kävin aamupäivällä ja kivasti sitten bussit ehti mennä ja seuraava olis tullu vasta yli tunnin päästä.
Joten ei muuta töppöstä toisen eteen ja kävelin yli 3 km kotiin. Onneksi oli ees nätti ilma.
Väsytti kyllä ja oli kipuja mutta eipä ollu montaa paikkaa missä olis voinu levätä välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.

Yhteistyössä