Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heeeimooooi!❤
Viikko taas lusittu, plääh.
Tulin vaan käväsee nopiaan toivottelee teille hyvät viikonloput ja oikein ihanaa äitienpäivää, näin etukäteen, teille ihanille äiteille, äitihahmoille ja äidinmielisille.❤

Voikaa oikein hyvin!❤
 
Vaikka mä oisin voinu lyödä vetoa, että Hautala on kiinnostunu Jaajosta. Joka lehtijutussa se puhuu jotenki parisuhteenomaisesti siitä ja niillä on parisuhde-läppää.

Kuuntelin joskus jotain settiä kun Hautala oli käyny Jaajon äidiltä jo perintöastioita hakemassa ja aattelin että tuossa ei kauaa mene kun nuo on pari.
 
Vaikka mä oisin voinu lyödä vetoa, että Hautala on kiinnostunu Jaajosta. Joka lehtijutussa se puhuu jotenki parisuhteenomaisesti siitä ja niillä on parisuhde-läppää.

Kuuntelin joskus jotain settiä kun Hautala oli käyny Jaajon äidiltä jo perintöastioita hakemassa ja aattelin että tuossa ei kauaa mene kun nuo on pari.
Ilkka sentään soittaa kitaraa, Jaajo vain suutansa
 
vierailija
Äläkä sano, että pulloharjalla!

Minä ku en oo oikeen kuusalla naisen hygieenasta niin rohkenen kuitenkin kysyä, notta pestäänkö se päältä ja sisältä? Jos pestään sisältäkin niin kuinka ja millä?
Nyt on tullut muotiin pestä sisäosat saippualla, mutta se on epäterveellistä. Normaali vaginafloora sisältää paljon hyviä bakteereita. Ei kuitenkaan samantyylisiä, kuin maitohappobakteerit, eli vaikka ne ovatkin sisätiloissa, niitä ei ole tarkoitettu sisäisesti nautittaviksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä