Tykkään, sustaTykkäätkö muusta kuin salmiakista?
Tykkään, sustaTykkäätkö muusta kuin salmiakista?
ihquuTykkään, susta ja ruutiksesta
Mä en ole nami.Tykkään, susta
Oot naminamuMä en ole nami.
No höpöhöpö, sun nappisilmät muistuttaa ihan suklaakarkkejaMä en ole nami.
Eiiih miksi robomode ei antanut kirjoittaa mekolle että oot naminamu
Mitähön väärää tuossa nyt on sitten ?
No emmä ny tiiä onko se varsinaisesti ihailtavaa mutta naisille tyypillistä, hauska vaan kuulla että on miehiäkin jotka toimii samalla tavalla, fiilispohjalta. Kuinka järkevää se sitten on niin se olkoon sivuseikkaOnko sian ostaminen säkissä ihailtavaa? Tuo selittääkin naisten kauppakäyttäytymistä...
Onhan toi vähän raflaavammin pervompaa tekstiäEiiih miksi robomode ei antanut kirjoittaa mekolle että oot pantava ja naminamu
Mitähön väärää tuossa nyt on sitten, tottahan tuo on joka sana?
oletpas, sellanen pantava namuMä en ole nami.
autot ostetaan aina fiilispohjalta mutta miehet selittää sen vaan eri tavallaNo emmä ny tiiä onko se varsinaisesti ihailtavaa mutta naisille tyypillistä, hauska vaan kuulla että on miehiäkin jotka toimii samalla tavalla, fiilispohjalta. Kuinka järkevää se sitten on niin se olkoon sivuseikka
...eli monimutkaisemmin?autot ostetaan aina fiilispohjalta mutta miehet selittää sen vaan eri tavalla
kuulostaa hienommalta kun selostaa numeroita ja hienoja yksityiskohtia......eli monimutkaisemmin?
Mua on aina kiinnostanut se missä kunnossa auton pohja on jostain syystä, se ettei siellä olis ruostetta...ei nykyautoissa taida sitä ongelmaa kyllä olla?
Niin ja ohan ne isot moottorit kivan tuntusia, kun auto käynnistyy...kivasti hyrisee koko kropassa ja varsinkin pepan alla kun iso moottori hyrähtää käyntiin
Miehet viisaina ostavat Mosset ja Fiatit.Onko sian ostaminen säkissä ihailtavaa? Tuo selittääkin naisten kauppakäyttäytymistä...
Näkeekö moottorin väännön?mulle on jokseenkin se ja sama että minkä värinen auto on
kun istuu ratissa niin eihän sitä juuri edes näe
joo, sen näkee siinä kun maisema alkaa vaihtumaan kun painaa pedaaliaNäkeekö moottorin väännön?
ja siitä miten vauhdin kiihtyessä koko kroppa tuntuu imeytyvän penkin sisään...joo, sen näkee siinä kun maisema alkaa vaihtumaan kun painaa pedaalia
Jaa, niinkö? Minä ostan kuvalehtiä siihen tarkoitukseen.joo, sen näkee siinä kun maisema alkaa vaihtumaan kun painaa pedaalia
niinJaa, niinkö? Minä ostan kuvalehtiä siihen tarkoitukseen.
Niin ja tarpeeksi paljon kun selostaa saa kuuntelemiseen lopenkyllästyneen naisenkin myöntymään kauppoihinkuulostaa hienommalta kun selostaa numeroita ja hienoja yksityiskohtia...
ja kyllä kai ne autot ruostuu vieläkin, riippuen siitä kuinka hyvin on suojattu
Me tehtiin miehen kanssa niin, että minä tarkastin auton rauhassa, kun myyjä möi miehelle. Kun olin saanut kaiken verrattua, huikkasin, et ei se tää ole, lähdetään. ..oli pari myyjää aika hiljaisena siinä sitten..Niin ja tarpeeksi paljon kun selostaa saa kuuntelemiseen lopenkyllästyneen naisenkin myöntymään kauppoihin