Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en ole nami.
oletpas, sellanen pantava namu
No emmä ny tiiä onko se varsinaisesti ihailtavaa mutta naisille tyypillistä, hauska vaan kuulla että on miehiäkin jotka toimii samalla tavalla, fiilispohjalta. Kuinka järkevää se sitten on niin se olkoon sivuseikka:ROFLMAO:
autot ostetaan aina fiilispohjalta mutta miehet selittää sen vaan eri tavalla
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
autot ostetaan aina fiilispohjalta mutta miehet selittää sen vaan eri tavalla
...eli monimutkaisemmin?:p

Mua on aina kiinnostanut se missä kunnossa auton pohja on jostain syystä, se ettei siellä olis ruostetta...ei nykyautoissa taida sitä ongelmaa kyllä olla?
Niin ja ohan ne isot moottorit kivan tuntusia, kun auto käynnistyy...kivasti hyrisee koko kropassa ja varsinkin pepan alla kun iso moottori hyrähtää käyntiin :giggle:
 
...eli monimutkaisemmin?

Mua on aina kiinnostanut se missä kunnossa auton pohja on jostain syystä, se ettei siellä olis ruostetta...ei nykyautoissa taida sitä ongelmaa kyllä olla?
Niin ja ohan ne isot moottorit kivan tuntusia, kun auto käynnistyy...kivasti hyrisee koko kropassa ja varsinkin pepan alla kun iso moottori hyrähtää käyntiin
kuulostaa hienommalta kun selostaa numeroita ja hienoja yksityiskohtia...

ja kyllä kai ne autot ruostuu vieläkin, riippuen siitä kuinka hyvin on suojattu
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Niin ja tarpeeksi paljon kun selostaa saa kuuntelemiseen lopenkyllästyneen naisenkin myöntymään kauppoihin
Me tehtiin miehen kanssa niin, että minä tarkastin auton rauhassa, kun myyjä möi miehelle. Kun olin saanut kaiken verrattua, huikkasin, et ei se tää ole, lähdetään. ..oli pari myyjää aika hiljaisena siinä sitten..
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä