Uutinen intialaisista? Ei kai se just intialaisista tarvi olla.Hmm...ei oo intialaisia varpaita näkyny päivällä.
Uutinen intialaisista? Ei kai se just intialaisista tarvi olla.Hmm...ei oo intialaisia varpaita näkyny päivällä.
Katsoin sitä 6 min.No justiinsa!
Ei tuommosta kakkabiitsi-videota voinu kauaa katella.
Ei tää mun postaama video ollut niin paskaaKalamies, oliko tuo "Ex on the beach" -ohjelmasta?
Aika järkyttävää. Sanomattakin selvää, että tuolla on ihan liikaa väkeä.Katsoin sitä 6 min.
Niin on ja huonot olot.Aika järkyttävää. Sanomattakin selvää, että tuolla on ihan liikaa väkeä.
Totta!Ei tää mun postaama video ollut niin paskaa
Tulipa tämä mieleen...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
MäTäähän on päivänselvä!
Aallot tarkoittavat uusia tuulia. Meri muutosta.
Ja ne intialaisen varpaat sitä että sulla on varvasfetissi.
Mä voin vaan kuvitella sen hajun tuollaTulipa tämä mieleen...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Tuo oli enneuni. Echon lapset pyrkivät venepakolaisina Aasiaan Euroopan romahdettua. Kun he sitten pääsevät rantaan sanomaan ihmesanan "asylum", voidaan perhe yhdistää ja Echokin noudetaan maan tapoja oppimaan.Otin päikkärit.
Näin unta, että mun muksut oli menny Intian Valtamerelle ja menny johonki kalastusproomuun ja lähettivät videota sieltä. Laivan keulassa näkyi vaan keltaisensameaa vettä ja horisonttia. Välillä ne kiljahteli siinä videolla myrskyssä ja mä pelkäsin sitä videota katellessa, että nyt se laiva kallistuu liikaa.
No, sit kamera kuvas sitä vettä, vähitellen alkoi näkyä hiekkaa ja parin intialaisen varpaat.
Ne oli tulleet rantaan ja mä olin huojentunut.
Mistä ihmeestä mä näitä matkaunia oikein revin.
Hyvää iltaa pallira! Sä se jaksat aina olla yhtä herttainenHyvää perjantai iltaa p1llurat sekä Kurt, Kalumies, M1es ynnämuut munakaat
Öööö...miten? Jos uskaltaa kysyäVarpaiden imemisestä tulee mieleen eräs upeasti kulunut lautalattia.
Mulle tulee mieleen niljakas limantunne varpaissaVarpaiden imemisestä tulee mieleen eräs upeasti kulunut lautalattia.
Ja pikkuveljen pitkätukkakaveri.
No varpaathan ovat usein lattialla.Öööö...miten? Jos uskaltaa kysyä
Mulle tulee mieleen niljakas limantunne varpaissa
Ei taija olla mun juttu.....
No niin, no juu, mä ajattelin et siihen sisältyy jokin mystinen tarinaNo varpaathan ovat usein lattialla.
Tuu tänne.Mä niiiiin haluaisin jonnekin. Ihan mihin vaan.
Mutku ei.
Iltaa pallero.Hyvää perjantai iltaa p1llurat sekä Kurt, Kalumies, M1ES ynnämuut munakaat