Misä se kylymä on ? Sisällä vai ulukona?Taitaa kuume nousta, koska on kylymä. No yskä puuttuu vielä
Misä se kylymä on ? Sisällä vai ulukona?Taitaa kuume nousta, koska on kylymä. No yskä puuttuu vielä
Taitaa kuume nousta, koska on kylymä. No yskä puuttuu vielä
Taisitte myöhästyä. Kyllä jokin virus on nyt napattuEi saa tulla kipeäksi. *puhaltaa pipin pois*
Auts, toivottavasti selkä vertyy.Selkä on iha jumissa ku oon (taas) yrittänyt etsiä isoisääni ja isoäitiäni.
Monellako meistä on sukujuuria Karjalassa?
Blowjob?Ei saa tulla kipeäksi. *puhaltaa pipin pois*
Mulla on pohjois-karjalassa.Selkä on iha jumissa ku oon (taas) yrittänyt etsiä isoisääni ja isoäitiäni.
Hyi sua.Blowjob?
Täällä ohrapuuro jauhoistaMannapuuroa
No se saisi ainakin tunnelman kohoamaan. If you know what I mean...Blowjob?
No voihan helkkari....Taitaa kuume nousta, koska on kylymä. No yskä puuttuu vielä
Veikkaan tuota miesflunssaa. Ei ole yskää ja henki kulkee ainakin vieläNo voihan helkkari....
Josko se olisikin miesflunssa?
Ei vaineskaan, ikävä että olet kipeä, yritä levätä nyt paljon, kun ei tiedä mikä pöpö on.
Meilläkin töistä kaksi työkaveria on ollut hiljan keuhkokuumeessa(koronatestit negat) ja yksi oli kolme viikkoa kuumeessa(ainakin omien sanojensa mukaan, koronaa ei testattu eikä kummemmin tutkittu) että jotain megapöpöjä kyl pyörii.
Äitin äitin suvun puolella olis karjalaissii juuria...joutuivat jättämään rajan taakse isoooon maalaiskartanon.Selkä on iha jumissa ku oon (taas) yrittänyt etsiä isoisääni ja isoäitiäni.
Selkä on iha jumissa ku oon (taas) yrittänyt etsiä isoisääni ja isoäitiäni.
mulla vennään puolelta, Uhtuan huitteiltaAuts, toivottavasti selkä vertyy.
Mun äidin suku on kotoisin suomenpuoleista karjalasta, ei venäjän karjalasta
Kyllä panodiili tekee höpöä. Enää ei ole pää pipi, mutta nyt valuu hiki
Tuskin ku räkä valuu nokasta solkenaanEttei nyt vaan ois koronahikeä. :S
Mutta kyllähän siihen kuuluu nuhakin?Tuskin ku räkä valuu nokasta solkenaan
Oireet muistuttavat alkuvaiheessa minkä tahansa virusinfektion oireita. Niitä voivat ollaTuskin ku räkä valuu nokasta solkenaan
Täklä hetkellä löytyy vain kuume ja nuha. No katsotaan.Oireet muistuttavat alkuvaiheessa minkä tahansa virusinfektion oireita. Niitä voivat olla
- kuume
- yskä
- hengenahdistus
- lihaskivut
- väsymys
- nuha
- pahoinvointi
- ripuli