Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Paranemisia sulle, toivottavasti menee pian ohi
Mun kunto on ihan ok, univelka varmaan teki tepposiaan, ei ainakaan ole pahemmaks mennyt eikä kuumetta ole tullut. Päänsärytkin loppui viikonloppuna. Lihakset on kipeät ja väsyttää mutta ne selittynee edelleen univajeella. Ja olkapäät on edelleen kipeät, mietin voisko olla jotain hermoperäistä kun todellakin on koko selkä ja niskat ihan jumissa.

Mut nuorempi tytär vuorostaan ihmetyttää, hällä on jo neljättä päivää ääni hieman käheä mutta vaikka kysyy niin ei kuulemma ole kurkku kipeä. Hän on kyllä taipuvainen refluksiin ja alkanut jälleen heräileen öisin et tarvii varmaan testata gavisconia, nyt kun tuli mieleen
Ok, hyvä ettei ole pahemmaksi mennyt. Tosin kuulemma 90% sairastaa koronan niin ettei edes tiedä... Anna tytölle gavisconia ja pyydä mieheltä hieronta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ok, hyvä ettei ole pahemmaksi mennyt. Tosin kuulemma 90% sairastaa koronan niin ettei edes tiedä... Anna tytölle gavisconia ja pyydä mieheltä hieronta
Juu eipä sitä tiedä vaikka se kiertäis meillä just nyt. Toisaalta sitä toivois et se menis ihan huomaamatta ohi, mut jotenkin mulla on fiilis että mies menee meillä lähes sairaalakuntoon ja nuorimmaiselta menee vähintäänkin yöt niin huutamiseksi ettei tässä talossa nuku kukaan:rolleyes:. Pitää vaan toivoa että itsellä menisi sitten niin lievänä että kykenisin hoitaan pesueen, mies on meillä poikkeuksetta aina se sairain jos joku pöpö kiertää ja tilanne on huono jos minä päädyn huonoon kuntoon.
Toisaalta taas kun minä en osaa levätä niin tää korona saattaa vetää kyllä takavasemmalta minutkin kanveesiin. Pitää vaan luottaa omaan veriryhmään:D
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
  • Haha
Reactions: Elena777
Tää ei oo kauheen kristillinen viesti, mutta oon pähkäilly tätä kysymystä nyt illalla.

Hyvät naiset! Kumman kaa? Sun on pakko ottaa huomenna jompikumpi.

a) Onni Sarmaste
b) Stefan Therman

Vaikee, vaikee. Ehkä Sarmaste.
 

Yhteistyössä