Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa! Kerrankin on jotain hyvää siinä ettei ole mikään reissuihminen, ei tuota yhtään tuskaa olla vain kotopuolessa ja töissäkin on niin kiire ettei jaksais mihinkään lähteä vaikka saisikin. Kesäloma on kesäkuussa, voipi olla että tulee sekin sitten halvaksi kun ei varmaan tule lähdettyä edes shoppailemaan mihinkään päin, päiväkotimaksuissakin on jo tullut aika isot säästöt:)
Tosin muutoin on hermot kyllä jo ihan riekaleina että ehkä tässä vielä tehdään lomamatka johkin lataamoon:ROFLMAO:
 
Otin päikkärit.
Näin unta, että mun muksut oli menny Intian Valtamerelle ja menny johonki kalastusproomuun ja lähettivät videota sieltä. Laivan keulassa näkyi vaan keltaisensameaa vettä ja horisonttia. Välillä ne kiljahteli siinä videolla myrskyssä ja mä pelkäsin sitä videota katellessa, että nyt se laiva kallistuu liikaa.
No, sit kamera kuvas sitä vettä, vähitellen alkoi näkyä hiekkaa ja parin intialaisen varpaat.
Ne oli tulleet rantaan ja mä olin huojentunut.

Mistä ihmeestä mä näitä matkaunia oikein revin.
Tuo oli enneuni. Echon lapset pyrkivät venepakolaisina Aasiaan Euroopan romahdettua. Kun he sitten pääsevät rantaan sanomaan ihmesanan "asylum", voidaan perhe yhdistää ja Echokin noudetaan maan tapoja oppimaan.

Echo uudessa kotimaassa 2050
 
Hyvää perrrrjantaita.❤
Ja auts auts auts! Nyt olis tuskaa olla lentsussa ja aivastaa! Mun kyljet ja hartiat ei oo ikinä ollu vielä näin muussina!
Ollaan vähän vaan hakattu säkkiä. Pojan syy, että mama on näin kipeenä ja vielä naureskelee että huono kunto kun kärvistelen. :rolleyes: :LOL:
 

Yhteistyössä