Odotustovi ja kaffepaussi. Mis kaik ovat? Pulisenko tässä vai avaanko kirjan?
Mäkään en saanut nukuttua. Jotain omituista on oltava "ilmassa" mut eipä oo paulaa kertomassa, mitä.Huomenta,kaheksalta nousin ylös.
Huonosti nukuttu yö tosin kun heräilin ja nukahin vähän väliä ja neiti Minttu tuli useamman kerran kainaloon nukkumaan ja sitä heräsi joka kerta.
Dalgonakahvia ja leipäressua.
Ruistaikina on kohoamassa.
Joo mitä lie,kun ei mieskään oo saanu nukuttua moneen yöhön.Mäkään en saanut nukuttua. Jotain omituista on oltava "ilmassa" mut eipä oo paulaa kertomassa, mitä.
Oli etäopiskelua.Odotustovi ja kaffepaussi. Mis kaik ovat? Pulisenko tässä vai avaanko kirjan?
jos lie täysikuu, eikös kuuhulluilla ole sillon univaikeuksia?Mäkään en saanut nukuttua. Jotain omituista on oltava "ilmassa" mut eipä oo paulaa kertomassa, mitä.
Huomenta,kaheksalta nousin ylös.
Huonosti nukuttu yö tosin kun heräilin ja nukahin vähän väliä ja neiti Minttu tuli useamman kerran kainaloon nukkumaan ja sitä heräsi joka kerta.
Dalgonakahvia ja leipäressua.
Ruistaikina on kohoamassa.
Minäkin nukuin levottomasti. Mietin jo mistä voi johtua.Mäkään en saanut nukuttua. Jotain omituista on oltava "ilmassa" mut eipä oo paulaa kertomassa, mitä.
Täysikuu taisi olla jo 8 pvjos lie täysikuu, eikös kuuhulluilla ole sillon univaikeuksia?
aijjaa, no sitten se ei käy selityksestäTäysikuu taisi olla jo 8 pv
mä luin ensin tumputtaa,mut ei sit vissiin ollu ihan siitä kyse.Hohhoijaa.
Miks asfalttimiehet saavat tupustaa meiän edessä mut me ei niiden?
Sain sen sun eilisen nuhan, kun meninkin lukemaan sun nuhaviestin.Hyvää perjantaita kaikille. Kaunis ilma taas vaihteeksi, mutta kova tuuli. Seinätkin paukkuu
Wuhanin nuha tekee höpöä. Pahoittelut virtuaalisesta pisaratartunnastaSain sen sun eilisen nuhan, kun meninkin lukemaan sun nuhaviestin.
Olet puoleksi vastuussa mun sairaudesta.
No, mitä tuosta, sattuuhan sitä Ruotsiakin puhuvassa perheessä, että lapsi kirveen nielee.Wuhanin nuha tekee höpöä. Pahoittelut virtuaalisesta pisaratartunnasta
Tulipa tämä mieleen...Otin päikkärit.
Näin unta, että mun muksut oli menny Intian Valtamerelle ja menny johonki kalastusproomuun ja lähettivät videota sieltä. Laivan keulassa näkyi vaan keltaisensameaa vettä ja horisonttia. Välillä ne kiljahteli siinä videolla myrskyssä ja mä pelkäsin sitä videota katellessa, että nyt se laiva kallistuu liikaa.
No, sit kamera kuvas sitä vettä, vähitellen alkoi näkyä hiekkaa ja parin intialaisen varpaat.
Ne oli tulleet rantaan ja mä olin huojentunut.
Mistä ihmeestä mä näitä matkaunia oikein revin.
Päivän tapahtumista jne.Otin päikkärit.
Näin unta, että mun muksut oli menny Intian Valtamerelle ja menny johonki kalastusproomuun ja lähettivät videota sieltä. Laivan keulassa näkyi vaan keltaisensameaa vettä ja horisonttia. Välillä ne kiljahteli siinä videolla myrskyssä ja mä pelkäsin sitä videota katellessa, että nyt se laiva kallistuu liikaa.
No, sit kamera kuvas sitä vettä, vähitellen alkoi näkyä hiekkaa ja parin intialaisen varpaat.
Ne oli tulleet rantaan ja mä olin huojentunut.
Mistä ihmeestä mä näitä matkaunia oikein revin.
Hmm...ei oo intialaisia varpaita näkyny päivällä.Päivän tapahtumista jne.
No justiinsa!Tulipa tämä mieleen...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Tulipa tämä mieleen...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be