Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta,kaheksalta nousin ylös.
Huonosti nukuttu yö tosin kun heräilin ja nukahin vähän väliä ja neiti Minttu tuli useamman kerran kainaloon nukkumaan ja sitä heräsi joka kerta.
Dalgonakahvia ja leipäressua.
Ruistaikina on kohoamassa.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
Huomenta,kaheksalta nousin ylös.
Huonosti nukuttu yö tosin kun heräilin ja nukahin vähän väliä ja neiti Minttu tuli useamman kerran kainaloon nukkumaan ja sitä heräsi joka kerta.
Dalgonakahvia ja leipäressua.
Ruistaikina on kohoamassa.
Mäkään en saanut nukuttua. Jotain omituista on oltava "ilmassa" mut eipä oo paulaa kertomassa, mitä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Kais
Huomenta,kaheksalta nousin ylös.
Huonosti nukuttu yö tosin kun heräilin ja nukahin vähän väliä ja neiti Minttu tuli useamman kerran kainaloon nukkumaan ja sitä heräsi joka kerta.
Dalgonakahvia ja leipäressua.
Ruistaikina on kohoamassa.
Mäkään en saanut nukuttua. Jotain omituista on oltava "ilmassa" mut eipä oo paulaa kertomassa, mitä.
Minäkin nukuin levottomasti. Mietin jo mistä voi johtua. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Otin päikkärit.
Näin unta, että mun muksut oli menny Intian Valtamerelle ja menny johonki kalastusproomuun ja lähettivät videota sieltä. :eek: Laivan keulassa näkyi vaan keltaisensameaa vettä ja horisonttia. Välillä ne kiljahteli siinä videolla myrskyssä ja mä pelkäsin sitä videota katellessa, että nyt se laiva kallistuu liikaa.
No, sit kamera kuvas sitä vettä, vähitellen alkoi näkyä hiekkaa ja parin intialaisen varpaat.
Ne oli tulleet rantaan ja mä olin huojentunut.

Mistä ihmeestä mä näitä matkaunia oikein revin. :eek:
 
Otin päikkärit.
Näin unta, että mun muksut oli menny Intian Valtamerelle ja menny johonki kalastusproomuun ja lähettivät videota sieltä. Laivan keulassa näkyi vaan keltaisensameaa vettä ja horisonttia. Välillä ne kiljahteli siinä videolla myrskyssä ja mä pelkäsin sitä videota katellessa, että nyt se laiva kallistuu liikaa.
No, sit kamera kuvas sitä vettä, vähitellen alkoi näkyä hiekkaa ja parin intialaisen varpaat.
Ne oli tulleet rantaan ja mä olin huojentunut.

Mistä ihmeestä mä näitä matkaunia oikein revin.
Tulipa tämä mieleen...

 
Otin päikkärit.
Näin unta, että mun muksut oli menny Intian Valtamerelle ja menny johonki kalastusproomuun ja lähettivät videota sieltä. Laivan keulassa näkyi vaan keltaisensameaa vettä ja horisonttia. Välillä ne kiljahteli siinä videolla myrskyssä ja mä pelkäsin sitä videota katellessa, että nyt se laiva kallistuu liikaa.
No, sit kamera kuvas sitä vettä, vähitellen alkoi näkyä hiekkaa ja parin intialaisen varpaat.
Ne oli tulleet rantaan ja mä olin huojentunut.

Mistä ihmeestä mä näitä matkaunia oikein revin.
Päivän tapahtumista jne.
 

Yhteistyössä