Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenna sitten jännitetään siirtääkö kunnon paikka kuntoutusta vai ei ja alkaako menkat.
Tuolla diabetesliiton Facebook vertaistukiryhmässä oli jotkut sitä mieltä,että ei pitöis vapaaehtoisesti lähteä hankkimaan tautia kuntoutuksesta ja tuskin kunnon paikka peruu kursseja. Kerroin kyllä että kunnon paikka seuraa THL.:n ohjeita ja siirtää tarvittaessa kuntoutusta,mutta eipä jotkut sitä usko.

Tuskin tuolla kuntouksessa kovin montaa ihmistä on, luulisin että muutenkin on kylpylä aika tyhjä.Tartuntoja pohjois-savossa tällä hetkellä on 3. Suurempi riski varmasti sairastua kaupassa ja töissä käydessä.

Katsotaan mikä tilanne huomenna on sitten.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja m.e.k.
Huomenta.
Näin sarjassamme painajaista "mun olis pitäny valmistautua paremmin":

Oli jouluaatto klo 19.30 ja joulupukki oli tilattu klo 20:ksi (aika myöhään). Sukulaisia oli tulossa kylään n.7-8 hlöä.
No puolta tuntia ennen ei ollu yhtään jouluruokaa tehtynä ja pyykkiä lojui olkkarissa lajittelemattomana n.5 koneellista.
Oli aika selitteleminen kun vieraat tuli. :cautious:
 
Huomenta.
Näin sarjassamme painajaista "mun olis pitäny valmistautua paremmin":

Oli jouluaatto klo 19.30 ja joulupukki oli tilattu klo 20:ksi (aika myöhään). Sukulaisia oli tulossa kylään n.7-8 hlöä.
No puolta tuntia ennen ei ollu yhtään jouluruokaa tehtynä ja pyykkiä lojui olkkarissa lajittelemattomana n.5 koneellista.
Oli aika selitteleminen kun vieraat tuli.
Ikävä uni:(
Onko sulla elämän tilanteessa jotain kaaosta/stressiä mistä alitajunta varoittelee?:)
 
Huomenta.
Näin sarjassamme painajaista "mun olis pitäny valmistautua paremmin":

Oli jouluaatto klo 19.30 ja joulupukki oli tilattu klo 20:ksi (aika myöhään). Sukulaisia oli tulossa kylään n.7-8 hlöä.
No puolta tuntia ennen ei ollu yhtään jouluruokaa tehtynä ja pyykkiä lojui olkkarissa lajittelemattomana n.5 koneellista.
Oli aika selitteleminen kun vieraat tuli.
Ikävä uni
 

Yhteistyössä