Tee niinku mä. Pane silmät vaan uudestaan kiinniEi tullu uni enää sen jälkeen kun ennen kahta heräsin, joten olkoot sitte...
Arvaa vaan kuin monta kertaa yritin tuota viime yönäTee niinku mä. Pane silmät vaan uudestaan kiinni
PöhArvaa vaan kuin monta kertaa yritin tuota viime yönä
Muokkaa viestiä. Lisää hymiö.Viimeinen hymiö katosi taas, nyyh
Mie söin monta päivää sekä kaalikeittoa että myös kaalilaatikkoaTänään olisi ruuaksi kaalilaatikkoa
Onnea naapurit
Muokkaa viestiä. Lisää hymiö.
Mie söin monta päivää sekä kaalikeittoa että myös kaalilaatikkoa
Ikävä uniHuomenta.
Näin sarjassamme painajaista "mun olis pitäny valmistautua paremmin":
Oli jouluaatto klo 19.30 ja joulupukki oli tilattu klo 20:ksi (aika myöhään). Sukulaisia oli tulossa kylään n.7-8 hlöä.
No puolta tuntia ennen ei ollu yhtään jouluruokaa tehtynä ja pyykkiä lojui olkkarissa lajittelemattomana n.5 koneellista.
Oli aika selitteleminen kun vieraat tuli.
Ikävä uniHuomenta.
Näin sarjassamme painajaista "mun olis pitäny valmistautua paremmin":
Oli jouluaatto klo 19.30 ja joulupukki oli tilattu klo 20:ksi (aika myöhään). Sukulaisia oli tulossa kylään n.7-8 hlöä.
No puolta tuntia ennen ei ollu yhtään jouluruokaa tehtynä ja pyykkiä lojui olkkarissa lajittelemattomana n.5 koneellista.
Oli aika selitteleminen kun vieraat tuli.
Toi on hauska! Ei sitten onnistunut vai?Mut sit unet muuttui positiivisemmaksi: olin Lapissa laskettelemassa aurinkoisessa säässä, sit Meghan Markle yritti olla mulle tosi mukava, ja mun paras ystävä oli raskaana ja leijui sen asian kans.