palleroparatIltaa
Savusaunan puhtaana ja kiinalaisia palleroita masu täynnä*kierii näyttävästi paikalle*
Röyh..
mää leivoin isoja munkkejaLeivoin taas tuoreita sämpylöitä
Joo, Pirkka Peteliuksen Päivä ja keksitääs yhessä mitä kaikkea hää vois meiltä pyytää anteeksi!ahaa, on siis ppp
Niimminäkin heräsin ja ilman peittoo ja vieläkin paleltaanäitä mutta sitten heräsin
laita hyvä ihminen jotaki päällesNiimminäkin heräsin ja ilman peittoo ja vieläkin paleltaa
No sitä varten viihdyinkin siellä niin kauan ennen kuin potkivat pellollekannattaa käydä uliopistoa, siellä viisastuu
en ollu sitte minä siinä unessa leipomassaPäivällä näin unta että joku leipoi mun tissejä. Harmi että muuta ei tapahtunut.
Kyllä me joku jokikin ylitettiin ja se ei ollut aurajokiNo oottepas te ajelleet sivussa sitten
mulle kävi sama, yllättävä valmistuminen katkaisi lupaavasti alkaneet opinnotNo sitä varten viihdyinkin siellä niin kauan ennen kuin potkivat pellolle
Oliko komea leipuri?Päivällä näin unta että joku leipoi mun tissejä. Harmi että muuta ei tapahtunut.
En muista. Leipoi takaapäin.Oliko komea leipuri?
Eikö ole mitään mikä auttaa kipuun?Perhanan sormet on kipeet taas
Panadol forte 1g on,mutta en halua ottaa kipulääkkeitä jos ei oo pakko. Ehkä nukkumaan mennessä otan,että saa nukuttuaEikö ole mitään mikä auttaa kipuun?