vierailija
Niin, miksi teet sitten niin.Tiedätkö, sellainen arvaamisen esittäminen tietona on aika typerää touhua. Vähän niin kuin peruskoululaisten yritykset vittuilla.
Niin, miksi teet sitten niin.Tiedätkö, sellainen arvaamisen esittäminen tietona on aika typerää touhua. Vähän niin kuin peruskoululaisten yritykset vittuilla.
Eikse näytä ite sen suunnanIltaa. Taas ajelin illalla kaupungissa, mustahan tulee ihan city-woman!
Mietin Google Maps-navia. Ihan enste se sanoo Prisman parkkipaikalla:"Lähde pohjoiseen."
Ööö, pilvinen keli ja ilta, pitääkö mulla olla kompassi? Kattoa taivaanrantaan missä päin näkys revontulia vaikka?
Perseestäni valuu jotain töhnäää.Eikse näytä ite sen suunnan
Mulla muuten joskus se rupes näyttään jotain ihan häröö, siinä muuttu väri, ilmesty uusia teitä mihin käski ajaa ja sit lopulta muuttu ihan tummaks eikä ohjannu enää mihinkään
Onneks oltiin ihan kotimaisemissa, muksua olin uudelle kaverille viemässä niin piti siihen vähä kattoo suuntaa. Löysin kyl perille mutta ilman mapsia
Se sanoo sen ilmansuunnan ihan enste. "Lähde kaakkoon". Joo, sinne olin just menossa, kun tarkastin puiden kasvusta missä on etelä ja muurahaispesienkin sijainnin kävin tsekkaamas...Eikse näytä ite sen suunnan
Mulla muuten joskus se rupes näyttään jotain ihan häröö, siinä muuttu väri, ilmesty uusia teitä mihin käski ajaa ja sit lopulta muuttu ihan tummaks eikä ohjannu enää mihinkään
Onneks oltiin ihan kotimaisemissa, muksua olin uudelle kaverille viemässä niin piti siihen vähä kattoo suuntaa. Löysin kyl perille mutta ilman mapsia
Ei, jossei mulla oo ummetusta, onneksi ei nyt ole.Tuleeko sullakin perseestä töhnää?
tuleeko sitä myös pimpistä?Ei, jossei mulla oo ummetusta, onneksi ei nyt ole.
Ummetuksessa sen kovan kakan oheen muodostuu kakkaliejua, jota tihkuu sitten sen kovan kakan jälkeen.
Any further questions?
Ei mulla kakkaa tule pimpistä. Miten on bilsan kirjat luettu?tuleeko sitä myös pimpistä?
Sulla tulee noita kaikkia värejä pinpistä. mahtaako olla lääkäriin menon paikka. en ole miäs.Ei mulla kakkaa tule pimpistä. Miten on bilsan kirjat luettu?
Pimpistä tulee punaista tai valkoista sen mukaan, mikä aika kuukaudesta on.
Pissi tulee virtsaputkesta.
Eli alapään töhnän värivaihtoehdot ovat: keltainen, punainen, valkoinen (pitäs kirjottaa: valkoinen) ja ruskea.
Onko näin sullakin? Vai oletko miäs?
Ei löydy suomalaista, mutta venäläistä löytyypiPäivää! Oliskos jollain särkylääkettä. Vaikka Tapio-merkkistä.
Kyllä paskaa voi tulla sieltäkin, mutta silloin on suolen ja tämän toisen paikan välissä pieni aukko. Tiedän tämän yliopiston ruokalan viereisen pöydän keskusteluja seuranneenaEi mulla kakkaa tule pimpistä. Miten on bilsan kirjat luettu?
Pimpistä tulee punaista tai valkoista sen mukaan, mikä aika kuukaudesta on.
Pissi tulee virtsaputkesta.
Eli alapään töhnän värivaihtoehdot ovat: keltainen, punainen, valkoinen (pitäs kirjottaa: valkoinen) ja ruskea.
Onko näin sullakin? Vai oletko miäs?
kannattaa käydä uliopistoa, siellä viisastuuKyllä paskaa voi tulla sieltäkin, mutta silloin on suolen ja tämän toisen paikan välissä pieni aukko. Tiedän tämän yliopiston ruokalan viereisen pöydän keskusteluja seuranneena
menikö ihan Suomenlinnan lautan kokonen annos?Päivää vaan,olipa päivä
Sairaanhoitajan aika oli klo 12,piti lähteä jo 10.25 bussilla että kerkiää. Bussissa tuli lievä huono olo. 45 ootelin sitten hoitajalle pääsyä kun myöhäisemmällä bussilla ei olis ehtiny eikä viittinyt lähteä kauppaan pyörimään.
Hoitajalla meni klo 13 asti ja seuraava bussi olis lähtenyt kotiin 13.50
Päätin lähteä kävelemään kotiin ja mun lounas oli sitten matkalla syöty proteiinipatukka.
14.15 olin kotona.
Kotona pääsi kahville ja mussutin sämpylän hummuksella. Äsken iso lautallinen ruokaa.
Ei ehkä niin iso eikä lautallinen ison lautasen kokoinen annosmenikö ihan Suomenlinnan lautan kokonen annos?
No oottepas te ajelleet sivussa sittenPäivää. Kävin tänään erään mainitsemassa sivistyksen kehdossa, mutta se oli ihan ppp = pelkkää perkelen peltoa.. Tosin ei käyty keskustassa, onneksi
Miksi söit kiinalaisia palleroita voi lapsi raukatIltaa
Savusaunan puhtaana ja kiinalaisia palleroita masu täynnä*kierii näyttävästi paikalle*
Röyh..
ahaa, on siis pppIltaa
Savusaunan puhtaana ja kiinalaisia palleroita masu täynnä*kierii näyttävästi paikalle*
Röyh..