Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa. Taas ajelin illalla kaupungissa, mustahan tulee ihan city-woman! :eek:

Mietin Google Maps-navia. Ihan enste se sanoo Prisman parkkipaikalla:"Lähde pohjoiseen."
Ööö, pilvinen keli ja ilta, pitääkö mulla olla kompassi? Kattoa taivaanrantaan missä päin näkys revontulia vaikka? :rolleyes:
 
Iltaa. Taas ajelin illalla kaupungissa, mustahan tulee ihan city-woman! :eek:

Mietin Google Maps-navia. Ihan enste se sanoo Prisman parkkipaikalla:"Lähde pohjoiseen."
Ööö, pilvinen keli ja ilta, pitääkö mulla olla kompassi? Kattoa taivaanrantaan missä päin näkys revontulia vaikka? :rolleyes:
Eikse näytä ite sen suunnan:eek:
Mulla muuten joskus se rupes näyttään jotain ihan häröö, siinä muuttu väri, ilmesty uusia teitä mihin käski ajaa ja sit lopulta muuttu ihan tummaks eikä ohjannu enää mihinkääno_O
Onneks oltiin ihan kotimaisemissa, muksua olin uudelle kaverille viemässä niin piti siihen vähä kattoo suuntaa. Löysin kyl perille mutta ilman mapsia:D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Eikse näytä ite sen suunnan:eek:
Mulla muuten joskus se rupes näyttään jotain ihan häröö, siinä muuttu väri, ilmesty uusia teitä mihin käski ajaa ja sit lopulta muuttu ihan tummaks eikä ohjannu enää mihinkääno_O
Onneks oltiin ihan kotimaisemissa, muksua olin uudelle kaverille viemässä niin piti siihen vähä kattoo suuntaa. Löysin kyl perille mutta ilman mapsia:D
Perseestäni valuu jotain töhnäää.
 
Eikse näytä ite sen suunnan:eek:
Mulla muuten joskus se rupes näyttään jotain ihan häröö, siinä muuttu väri, ilmesty uusia teitä mihin käski ajaa ja sit lopulta muuttu ihan tummaks eikä ohjannu enää mihinkääno_O
Onneks oltiin ihan kotimaisemissa, muksua olin uudelle kaverille viemässä niin piti siihen vähä kattoo suuntaa. Löysin kyl perille mutta ilman mapsia:D
Se sanoo sen ilmansuunnan ihan enste. "Lähde kaakkoon". Joo, sinne olin just menossa, kun tarkastin puiden kasvusta missä on etelä ja muurahaispesienkin sijainnin kävin tsekkaamas...
 
tuleeko sitä myös pimpistä?
Ei mulla kakkaa tule pimpistä. Miten on bilsan kirjat luettu?

Pimpistä tulee punaista tai valkoista sen mukaan, mikä aika kuukaudesta on.
Pissi tulee virtsaputkesta.

Eli alapään töhnän värivaihtoehdot ovat: keltainen, punainen, valkoinen (pitäs kirjottaa: valkoinen) ja ruskea.

Onko näin sullakin? Vai oletko miäs?
 
vierailija
Ei mulla kakkaa tule pimpistä. Miten on bilsan kirjat luettu?

Pimpistä tulee punaista tai valkoista sen mukaan, mikä aika kuukaudesta on.
Pissi tulee virtsaputkesta.

Eli alapään töhnän värivaihtoehdot ovat: keltainen, punainen, valkoinen (pitäs kirjottaa: valkoinen) ja ruskea.

Onko näin sullakin? Vai oletko miäs?
Sulla tulee noita kaikkia värejä pinpistä. mahtaako olla lääkäriin menon paikka. en ole miäs.
 
Ei mulla kakkaa tule pimpistä. Miten on bilsan kirjat luettu?

Pimpistä tulee punaista tai valkoista sen mukaan, mikä aika kuukaudesta on.
Pissi tulee virtsaputkesta.

Eli alapään töhnän värivaihtoehdot ovat: keltainen, punainen, valkoinen (pitäs kirjottaa: valkoinen) ja ruskea.

Onko näin sullakin? Vai oletko miäs?
Kyllä paskaa voi tulla sieltäkin, mutta silloin on suolen ja tämän toisen paikan välissä pieni aukko. Tiedän tämän yliopiston ruokalan viereisen pöydän keskusteluja seuranneena
 
Päivää vaan,olipa päivä :unsure:
Sairaanhoitajan aika oli klo 12,piti lähteä jo 10.25 bussilla että kerkiää. Bussissa tuli lievä huono olo. 45 min ootelin sitten hoitajalle pääsyä kun myöhäisemmällä bussilla ei olis ehtiny eikä viittinyt lähteä kauppaan pyörimään.

Hoitajalla meni klo 13 asti ja seuraava bussi olis lähtenyt kotiin 13.50 :unsure:
Päätin lähteä kävelemään kotiin ja mun lounas oli sitten matkalla syöty proteiinipatukka.
14.15 olin kotona.
Kotona pääsi kahville ja mussutin sämpylän hummuksella. Äsken iso lautanen ruokaa. :p
 
Viimeksi muokattu:
Päivää vaan,olipa päivä :unsure:
Sairaanhoitajan aika oli klo 12,piti lähteä jo 10.25 bussilla että kerkiää. Bussissa tuli lievä huono olo. 45 ootelin sitten hoitajalle pääsyä kun myöhäisemmällä bussilla ei olis ehtiny eikä viittinyt lähteä kauppaan pyörimään.

Hoitajalla meni klo 13 asti ja seuraava bussi olis lähtenyt kotiin 13.50 :unsure:
Päätin lähteä kävelemään kotiin ja mun lounas oli sitten matkalla syöty proteiinipatukka.
14.15 olin kotona.
Kotona pääsi kahville ja mussutin sämpylän hummuksella. Äsken iso lautallinen ruokaa. :p
menikö ihan Suomenlinnan lautan kokonen annos?
 

Yhteistyössä