Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oudoin ja ehkä kaikista pelottavin youtube video minkä olen ikinä nähnyt oli sellanen missä tosi kaunis nainen meikkas ensiks itteensä...kaikki näytti ok:ta siihen saakka kun meikki oli valmis...sitten se nainen alkoi lyömään päätään ihan täysillä siihen pöytään niin, että lopussa oli jonkin sortin kallohalkeamakin ja verta joka puolella.
Siitä jäi kieltämättä ihan kauhee olo, en yhtään osannut varautua sellaseen loppunäytökseen(n)(n)
Muistan nähneeni 15v sitten videon missä miespoliitikko(?) pistää aseen suuhun ja ampuu itsensä. Sitä verta sitten valui jokaisesta pään reiästä...
 
Se on lähdettävä suihkun kautta unille, aikasta herätystä pukkaa...
Tuli tässä tuolta yhdeltä pörröpäältä mielenkeventämistä äidilleen...sitä en mene sanomaan että osasinko lohduttaa ja rohkaistakin, kasvamisen kuviot kun ovat*huokaisee*...hiukan isommalla ja vanhemmallakin toisinaan haasteellisia... Mutta siitä oon tosi ilonen ja otettu että puhuu mulle asioistaan ja tuntemuksistaan:)! Toivottavasti tuo vain säilyisi läpi elämän...ja koko kolmikon kanssa:)!

Mutta nyt - kukkujille hyviä illanjatkumoita ja johonkin kohtaan kauniita unia:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Neidar
Se on lähdettävä suihkun kautta unille, aikasta herätystä pukkaa...
Tuli tässä tuolta yhdeltä pörröpäältä mielenkeventämistä äidilleen...sitä en mene sanomaan että osasinko lohduttaa ja rohkaistakin, kasvamisen kuviot kun ovat*huokaisee*...hiukan isommalla ja vanhemmallakin toisinaan haasteellisia... Mutta siitä oon tosi ilonen ja otettu että puhuu mulle asioistaan ja tuntemuksistaan:)! Toivottavasti tuo vain säilyisi läpi elämän...ja koko kolmikon kanssa:)!

Mutta nyt - kukkujille hyviä illanjatkumoita ja johonkin kohtaan kauniita unia:)
No kyllä on mennyt asiat paremmin kuin hyvin kun on tuolleen avoin yhteys.:love: Ja se se vasta tärkeää on.:love:

Minäkin pisulle, pesulle ja tutimaan.:)

Hattaran kuvia kaikille!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
tässä sen taas näkee,:rolleyes: lissukin kotkottaa ja töhöilee vaan eikä mitään lukemansa ymmärrä. Taitaa vaan se järjetön munan himo sumentaa lissun ajattelun.(n)

Kerroin ettei mun tarvitse panoseuraa mistään etsiä toisinkuin esim. sun;)
Oikein hyvä että panoseuraa löytyy kotonakin
Mutta eikait sekään ole väärin jos on sinkku ja etsii ns panoseuraa muualtaki?
Ei ole ainakaan multa poies kumpikaan

 

Yhteistyössä