Enpä muuten itsekään ole pimppua jaellut. Itseasiassa kenellekään. Olen sillai siveä.No en minäkään
Enpä muuten itsekään ole pimppua jaellut. Itseasiassa kenellekään. Olen sillai siveä.No en minäkään
Seukkasithan sä sitä yhtä palstalaistaEn oo yhellekään palstalaiselle pimppua antanu ja ajattelin pitääkin asian niin.
tuo on miehelle just parasta, saa vakipesää ilman varsinaisen parisuhteen vastuita ja velvoitteitaKarvakuono tikkaa sillon tällön.
Muistan nähneeni 15v sitten videon missä miespoliitikko(?) pistää aseen suuhun ja ampuu itsensä. Sitä verta sitten valui jokaisesta pään reiästä...Oudoin ja ehkä kaikista pelottavin youtube video minkä olen ikinä nähnyt oli sellanen missä tosi kaunis nainen meikkas ensiks itteensä...kaikki näytti ok:ta siihen saakka kun meikki oli valmis...sitten se nainen alkoi lyömään päätään ihan täysillä siihen pöytään niin, että lopussa oli jonkin sortin kallohalkeamakin ja verta joka puolella.
Siitä jäi kieltämättä ihan kauhee olo, en yhtään osannut varautua sellaseen loppunäytökseen
En oo yhellekään palstalaiselle pimppua antanu ja ajattelin pitääkin asian niin.
No onhan se asia niin että Helpommin sitä saa jos on suhteessa, ei tarvitse lähteä kylille metsästämään.Tässä nähdään oikein perimmäisen toisaikaisen kylähullun mielenkuva maalattuna yhteen kommenttiin.
"Ei voi saada, jos ei ole suhteessa".
Jeeeep ja maitoa ei saa jos ei omista lehmää.
Höpöhöpö, kisu on mahtava emo poikasilleen!Ja lasu tehdään myös siitä. Opettaa tuollaisia lapsille. Ilmankos nykynuoret syljeskelee pitkin poikin kun kotoa ei ole kaikki hyvin ja kuri ja käytöstapojen opetus puuttuu.
Veikkaan, että ei saisi. Luulen, että hänen sylileveys on suurempiJa sää saisit samalla mitalla takas.
Ja naiselle, tässä tapauksessa.tuo on miehelle just parasta, saa vakipesää ilman varsinaisen parisuhteen vastuita ja velvoitteita
Voihan se joillekin olla niin ettei irtoa jos ei saa loukkuun suhteeseen jotain piruparkaa.No onhan se asia niin että Helpommin sitä saa jos on suhteessa, ei tarvitse lähteä kylille metsästämään.
Mä kuulin joskus tollasesta videosta, onneks en nähnytMuistan nähneeni 15v sitten videon missä miespoliitikko(?) pistää aseen suuhun ja ampuu itsensä. Sitä verta sitten valui jokaisesta pään reiästä...
Mutta mä rutistan kovempaa!Veikkaan, että ei saisi. Luulen, että hänen sylileveys on suurempi
Niin sussa on kyllä muistaakseni laatuverta seassa, joten et kyllä välttämättä ole vajaaraajainen persejalkainen. Eli en voikaan olla aivan varma...Mutta mä rutistan kovempaa!
Se oli kamalaMä kuulin joskus tollasesta videosta, onneks en nähnyt
Helpompi vaan, ei tartte tindereitä tai muita sovelluksia käyttää ja sieltä seuraa etsiä tai lähteä baariin hakemaan. Ei ne panot osaa itsestään oven taakse saapua oikeaan aikaan.Voihan se joillekin olla niin ettei irtoa jos ei saa loukkuun suhteeseen jotain piruparkaa.
Meneepä sinulla sitten heikosti. Voimia!Helpompi vaan, ei tartte tindereitä tai muita sovelluksia käyttää ja sieltä seuraa etsiä tai lähteä baariin hakemaan. Ei ne panot osaa itsestään oven taakse saapua oikeaan aikaan.
Tsemppilötä kovasti! Ehkä sulla olis joku kiva naapuri niihin hommeleihin tjtn?Helpompi vaan, ei tartte tindereitä tai muita sovelluksia käyttää ja sieltä seuraa etsiä tai lähteä baariin hakemaan. Ei ne panot osaa itsestään oven taakse saapua oikeaan aikaan.
No kyllä on mennyt asiat paremmin kuin hyvin kun on tuolleen avoin yhteys. Ja se se vasta tärkeää on.Se on lähdettävä suihkun kautta unille, aikasta herätystä pukkaa...
Tuli tässä tuolta yhdeltä pörröpäältä mielenkeventämistä äidilleen...sitä en mene sanomaan että osasinko lohduttaa ja rohkaistakin, kasvamisen kuviot kun ovat*huokaisee*...hiukan isommalla ja vanhemmallakin toisinaan haasteellisia... Mutta siitä oon tosi ilonen ja otettu että puhuu mulle asioistaan ja tuntemuksistaan! Toivottavasti tuo vain säilyisi läpi elämän...ja koko kolmikon kanssa!
Mutta nyt - kukkujille hyviä illanjatkumoita ja johonkin kohtaan kauniita unia
Muista käydä MerikarviallaMinäkin meen tutumaan. Maakuntakiertue kutsuu huomenna... Hyvät yöt
no eihän mulla mene heikosti olleskaan...erittäin hyvin menee kun on varma saanti kotona...Meneepä sinulla sitten heikosti. Voimia!
tässä sen taas näkee, lissukin kotkottaa ja töhöilee vaan eikä mitään lukemansa ymmärrä. Taitaa vaan se järjetön munan himo sumentaa lissun ajattelun.Tsemppilötä kovasti! Ehkä sulla olis joku kiva naapuri niihin hommeleihin tjtn?
Oikein hyvä että panoseuraa löytyy kotonakintässä sen taas näkee, lissukin kotkottaa ja töhöilee vaan eikä mitään lukemansa ymmärrä. Taitaa vaan se järjetön munan himo sumentaa lissun ajattelun.
Kerroin ettei mun tarvitse panoseuraa mistään etsiä toisinkuin esim. sun
Tiedätkö, sellainen arvaamisen esittäminen tietona on aika typerää touhua. Vähän niin kuin peruskoululaisten yritykset vittuilla.no eihän mulla mene heikosti olleskaan...erittäin hyvin menee kun on varma saanti kotona...
minun ei onneksi tarvitse baarissa roikkua kaikkea yötä niinkuin sinun
No ei se väärin ole.Oikein hyvä että panoseuraa löytyy kotonakin
Mutta eikait sekään ole väärin jos on sinkku ja etsii ns panoseuraa muualtaki?
Ei ole ainakaan multa poies kumpikaan