Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä ihmeitä työ ootte menny kattomaan?!:eek:
Yöks*hytisee*...mee tässä nyt sitte ton ajatuksen kans muka kohta unille...
Juuei, apinat ei oo lemmikkejä...
Poika pakotti kahtoo jotain kauhutarinoita juutuupista:D, eli toivottavasti oli vaan tarina.:notworthy:

Myö nähhään kuule hattaroita ja pumpulinpehmeitä unia eikä mittää pelottavaa.:barefoot:
 
Poika pakotti kahtoo jotain kauhutarinoita juutuupista:D, eli toivottavasti oli vaan tarina.:notworthy:

Myö nähhään kuule hattaroita ja pumpulinpehmeitä unia eikä mittää pelottavaa.:barefoot:
Joo, täälläkin on saanu silmäiltäväksi youtuben ihmeellisistä otoksista vaikkajamitä ja samalla hilpeitä hetkiä kun oon kiekunu ja kiljunu säikähtäneenä:D
Mulle on jännitystä riittämiin jo jossain Azkabanin vanki-leffassa:barefoot:

Ja hyvinhän me nukutaan:)
Oikein makoisasti:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Oudoin ja ehkä kaikista pelottavin youtube video minkä olen ikinä nähnyt oli sellanen missä tosi kaunis nainen meikkas ensiks itteensä...kaikki näytti ok:ta siihen saakka kun meikki oli valmis...sitten se nainen alkoi lyömään päätään ihan täysillä siihen pöytään niin, että lopussa oli jonkin sortin kallohalkeamakin ja verta joka puolella.
Siitä jäi kieltämättä ihan kauhee olo, en yhtään osannut varautua sellaseen loppunäytökseen(n)(n)
 
Ei sillä ole ukkoa niin se ei saa. Toki se voi tehdä niin että menee haarukka auki jonkun kyläpubin nurkalle odottamaan niin varmasti saa.
Tässä nähdään oikein perimmäisen toisaikaisen kylähullun mielenkuva maalattuna yhteen kommenttiin.

"Ei voi saada, jos ei ole suhteessa".

Jeeeep ja maitoa ei saa jos ei omista lehmää.
 

Yhteistyössä