Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mut ei nyhtöpossu tai revitty possukaan nättejä nimiä oo. Ihan kuin joku kivikautinen ihminen näkis nälissään possun ja alkais repiä sitä. (n)

- Musta tuntui viime yönä seksi vähän siltä, että mua nyhdettiin. (n)

Viimeksi muokattu:
vierailija
Mistä et oo kuullu ? Kipeestä silmästä vai että d2 sairastaville tehhään silmänpohjakuvauksia ?
Diabetes voi aiheuttaa muutoksia silmänpohjaan ja kaihiin voi sairastua nuorempana,siksi tk: tehdään tietyin aikavälein kotrolleja ja d2 sairastavat kutsutaan tiettynä päivinä tutkimukseen. Silmä taas voi kipeytyä vaikka tulehduksen tai allergian takia.
Ai, kaihi aiheutuu kortisonista, sen tiedän. Silmiin en ikipäivänä laitaisi sitä hhyppromellloosia.

Mistä et oo kuullu ? Kipeestä silmästä vai että d2 sairastaville tehhään silmänpohjakuvauksia ?
Diabetes voi aiheuttaa muutoksia silmänpohjaan ja kaihiin voi sairastua nuorempana,siksi tk: tehdään tietyin aikavälein kotrolleja ja d2 sairastavat kutsutaan tiettynä päivinä tutkimukseen. Silmä taas voi kipeytyä vaikka tulehduksen tai allergian takia.
Ja itseasiassa pitkäaikaisesti diabetesta sairastaville tulee väistämättä silmäpohjamuutoksia. Se kuinka vakavia riippunee elämänhallinnasta. Pahimmat joutuu leikkaukseen.

• Tykkää
Reactions: Kais
Äläs nyt. Mä ainakin ostin eilenkin ulkokanojen munia.
Ne kanat on sen verran kylmäpäisiä että menevät suinpäin hankeen, vaikka kinttuja palelisi. (y) :D

Luomukanan lihan hintaa ei sen sijaan mun kukkaro kestä.
Jos ne kanat on vaan ulkona metaforallisesti.

Tässä näemme kanan nimeltä Pentti, sillä ei aina ihan kognitiiviset toiminnot loista kuten näette nurkkaan tuijottamisesta.
Pentti: "Häh?"

Yhteistyössä