Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ikinä sellaisesta kuullutkaan Liittyykö tuo siihen mitenkään:rolleyes:
Mistä et oo kuullu ? Kipeestä silmästä vai että d2 sairastaville tehhään silmänpohjakuvauksia ?
Diabetes voi aiheuttaa muutoksia silmänpohjaan ja kaihiin voi sairastua nuorempana,siksi tk: tehdään tietyin aikavälein kotrolleja ja d2 sairastavat kutsutaan tiettynä päivinä tutkimukseen. Silmä taas voi kipeytyä vaikka tulehduksen tai allergian takia.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta.

Päivän aforismi.
Se toissapäivän parmesaanikana onnistui miehen mielestä loistavasti, mut mun mielestä se oli korkeintaan keskinkertaisen makuista.

Mies sanoi:"Tää broileri on parempaa kuin seksi!"
Mä mietin että jos se tylsänmakunen kana oli parempaa kuin seksi, niin miten huonoa meidän seksi on? (n)

Huomenta.

Päivän aforismi.
Se toissapäivän parmesaanikana onnistui miehen mielestä loistavasti, mut mun mielestä se oli korkeintaan keskinkertaisen makuista.

Mies sanoi:"Tää broileri on parempaa kuin seksi!"
Mä mietin että jos se tylsänmakunen kana oli parempaa kuin seksi, niin miten huonoa meidän seksi on? (n)
olipa ukolta varomaton lausunto, saattaa olla pitkä paasto näköpiirissä

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Parmesanjuusto on minusta yliarvostettua.

*sormet rasvassa k-marketista haetun grillikananpoika/minitomaattilounaan ansiosta*
Parmesaani on mun mielestä hyvää, mut muksut sanoi että se haisee oksennukselle.
Mut joihinki ruokiin se käy.

Mut sitä en tiedä että miks kaupan hyllyssä se ei ikinä lue parmesaani-nimellä, vaan "parmiggiano reggiano o sole mio jne".
Joku Pihtiputaan mummo ei löydä sitä ikinä hyllystä...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä