HyväPäivää, ei kaikki harmaat.
Aika hyvin minäkin nukuin. Kaikesta huolimatta.
Mut ei nyhtöpossu tai revitty possukaan nättejä nimiä oo. Ihan kuin joku kivikautinen ihminen näkis nälissään possun ja alkais repiä sitä.
Musta tuntui viime yönä seksi vähän siltä, että mua nyhdettiin.
Juu, paljon mielummin joku "syötetty, höyhennetty, mukavapaa kana pilkottuna"Oon aina ihmetelly kanaviillokin nimeä. Kanaa viilletään - no tottahan se on, mut silti tuo nimi on kauhea.
Nautaviillokki/hirviviillokki...
Ai, kaihi aiheutuu kortisonista, sen tiedän. Silmiin en ikipäivänä laitaisi sitä hhyppromellloosia.Mistä et oo kuullu ? Kipeestä silmästä vai että d2 sairastaville tehhään silmänpohjakuvauksia ?
Diabetes voi aiheuttaa muutoksia silmänpohjaan ja kaihiin voi sairastua nuorempana,siksi tk: tehdään tietyin aikavälein kotrolleja ja d2 sairastavat kutsutaan tiettynä päivinä tutkimukseen. Silmä taas voi kipeytyä vaikka tulehduksen tai allergian takia.
Ja itseasiassa pitkäaikaisesti diabetesta sairastaville tulee väistämättä silmäpohjamuutoksia. Se kuinka vakavia riippunee elämänhallinnasta. Pahimmat joutuu leikkaukseen.Mistä et oo kuullu ? Kipeestä silmästä vai että d2 sairastaville tehhään silmänpohjakuvauksia ?
Diabetes voi aiheuttaa muutoksia silmänpohjaan ja kaihiin voi sairastua nuorempana,siksi tk: tehdään tietyin aikavälein kotrolleja ja d2 sairastavat kutsutaan tiettynä päivinä tutkimukseen. Silmä taas voi kipeytyä vaikka tulehduksen tai allergian takia.
Äläs nyt. Mä ainakin ostin eilenkin ulkokanojen munia.Juu, paljon mielummin joku "syötetty, höyhennetty, mukavapaa kana pilkottuna"
Siis sulla sellaine, en ole huomannut aikaisemmin, kun en millään voi kaikkea lukea. Siihenhän auttaa hh alle 72/vrk eikä siitä ole haittaa muillekaan--- joukkokontrolli d2 takia.
No juu luultavasti,toisilla aiemminJa itseasiassa pitkäaikaisesti diabetesta sairastaville tulee väistämättä silmäpohjamuutoksia. Se kuinka vakavia riippunee elämänhallinnasta. Pahimmat joutuu leikkaukseen.
Jos ne kanat on vaan ulkona metaforallisesti.Äläs nyt. Mä ainakin ostin eilenkin ulkokanojen munia.
Ne kanat on sen verran kylmäpäisiä että menevät suinpäin hankeen, vaikka kinttuja palelisi.
Luomukanan lihan hintaa ei sen sijaan mun kukkaro kestä.
Puhutko sä nyt jostain vihreiden filosofista lauantaiaamuna klo 4, vai kanasta?Jos ne kanat on vaan ulkona metaforallisesti.
Tässä näemme kanan nimeltä Pentti, sillä ei aina ihan kognitiiviset toiminnot loista kuten näette nurkkaan tuijottamisesta.
Pentti: "Häh?"
Toki näitä esimerkkejä löytyy yltäkylläisesti myös meistä ihmistä. Luojan kiitos ei _vielä_ syödä heitä.Puhutko sä nyt jostain vihreiden filosofista lauantaiaamuna klo 4, vai kanasta?
Ai kanaviillokki?Miksi se ei voi olla vaikka siruunakanakastike?
Ai,oon mä kyllä aiemminkkin maininnut d2,mutta juu ei kaikkea tule luettuaSiis sulla sellaine, en ole huomannut aikaisemmin, kun en millään voi kaikkea lukea. Siihenhän auttaa hh alle 72/vrk eikä siitä ole haittaa muillekaan
Jep, vaikka currykanakastike. Kuitenkin joku muu kuin viillokki.Ai kanaviillokki?
Itse olen aina yhdistänyt kanaviillokin curry maustettuun kermakastikkeeseen, en sitruunaan.
Ei ollut munkaan koulussa.meijjän koulussa kanaviillokissa ei ollu kermaa, sitruunaa eikä curryä
kahta jälkimmäistä ei ollut vielä edes keksitty
Oliko teidän koulun kanaviillokissa edes kanaa?meijjän koulussa kanaviillokissa ei ollu kermaa, sitruunaa eikä curryä
kahta jälkimmäistä ei ollut vielä edes keksitty
joo ja se oli oikeaa kanaa eikä roileria niinku nykyäänOliko teidän koulun kanaviillokissa edes kanaa?
Eikös fazerina ole parempaa joka tapauksessa muutenkinsehän tulee puristavista vaatteistakin, kun haimalle ei jää riittävästi tilaa. En vaan ymmärrä, miten sappi voidaan leikata pois eikä ihminen sitä tarvi mihinkään? Oli muuten geishassakin maissia, joten ei tarvi enää sitä haluta
ja kanat saivat tonkia matoja maasta, koulun keittoloista ruoantähteet ym, ei mitään nappulatehdastuotteita. Oon pikkutyttönä - alle kouluiän - nähnyt, miten ne tekee isoja annoksia koulukeittiössä.joo ja se oli oikeaa kanaa eikä roileria niinku nykyään
ei tuu syötyä, kun tehdään itse mantelisuklaata. Maapähkinätahnaa sekaan ja nokare luomuhunajaa.Eikös fazerina ole parempaa joka tapauksessa muutenkin
eikös se sana tule siitä, kun ne rintapalat leikataan ensin ohuiksi siivuiksi viiluiksi?Oliko teidän koulun kanaviillokissa edes kanaa?