vierailija
Taitaa viitata virtsankarkailuun tuoMitkä lorinat?
Taitaa viitata virtsankarkailuun tuoMitkä lorinat?
Miksi Röllin vene upposi? Siitä puuttui tilipitappi.Tapeista ja tipattomasta puhuen.
No nyt mulla on korvamato. Tilipitappitippitappi, tilipitappitippitappi...Miksi Röllin vene upposi? Siitä puuttui tilipitappi.
Ryyppääminen on yliarvostettu tapa tuhota aivosoluja.Ryyppäys epäonnistui ku söin mahan täyteen, odotan vähä aikaa ja syön lisää
Nyt katsomaan lätkää siitä!!!! *kampeaa eukot ja ukot töllön ääreen* 3. Erä alkaa!
Päiväätä vaan. Nyt on kamerat asennettu. Toivottavasti nähdään eläimelliastä menoo
A. Smith.
CSINyt katsomaan lätkää siitä!!!! *kampeaa eukot ja ukot töllön ääreen* 3. Erä alkaa!
Kenen tappeja sää oot ittelles höninyt?
Tapeista ja tipattomasta puhuen.
Rättiksen anustappejaKenen tappeja sää oot ittelles höninyt?
Onko se voimakkaammin salmiakkista kuin tavallinen salmiakkijäätelö?Turkinpippurijäätelöä syön
Eiköhän meillä kaikilla oo, ainakin yksi.Mullapa on dildo.
Nonni! Uusivuosi on hyvä ottaa vastaan kunnon tropeilla.No nii, nyt on lääkkeitä ja varmaan se @Echo n eilinen uho vaikutti siihen, että maksoivat kaikenkaikkiaan pikkusen päälle 50 eeroo
Mutta kiltisti lääkäri ne määräs, sain kaks erilaista piippua, tabuja yötä varten ja nenäsumutteen (joka ei mun mielestä ole niin hyvä kuin otrivin ).
Keuhkokuvaan pitää varata aika vielä...mutta nyt minä juon kahavia
Yleensä ei suositella liikuntaa illalla koska se voi piristää. Mutta siitä vaan kun se ei piristä sua.Pitäisköhän sitä ruveta joka ilta ennen nukkumaan menoa käymään kävelyllä?
Rupes nimittäin väsyttään ihan pirusti kun tuli sisälle lämpimään
Mitenkäs sä uuden vuoden otat vastaan? Mitä lasissa, mitä lautasella?Nonni! Uusivuosi on hyvä ottaa vastaan kunnon tropeilla.
Mä luulen et varmaan saman vaikutelman sais kun menisin vartiks vaan seisoon parvekkeelle pakkaseenYleensä ei suositella liikuntaa illalla koska se voi piristää. Mutta siitä vaan kun se ei piristä sua.
Herttinen sentään*kauhistuu ja vetää draculan väärään kurkkuun*Kohta vois lähtee iltakävelylle kyylään naapureita ja josko isukki paukauttais sitten mun naamalle mahtipierut illalla
Tylsä ilta. Yksin kotona.