Täällä nauravat nakit ja ranskalaisia.Nakkei,etikkasäilykkeitä, 3 sinappia ja pottusalaattia katso liitettä 9173
Täällä nauravat nakit ja ranskalaisia.Nakkei,etikkasäilykkeitä, 3 sinappia ja pottusalaattia katso liitettä 9173
Ai vahinko jos näkee suikkarin JOKA ILTA?No jos käy vahinko niin voi nähdä. Ovi vaikka ei ole lukossa
Täällä nauravat nakit ja pierevät pyllyt.
Täällä mehevät tuhnut.
Täällä mehevät tuhnut
Täällä mehevömmät
AiPäiväätä vaan. Nyt on kamerat asennettu. Toivottavasti nähdään palstalaisia.
Eipä oo näkyny
Ne kamerat on sitten väärissä paikoissaEipä oo näkyny
Tuohon ulkoseinään iskin. Täytyy vähän säätää huomenna.Ne kamerat on sitten väärissä paikoissa
Saunaan tästä.
No mut kebabit ja lorinat jää jäljelle. ei paha!Grillitön tipaton ja tapiton tammikuu
Onko metsä ja eläinet hetibsiinä seinän takana vai mitä meinasit kuvataTuohon ulkoseinään iskin. Täytyy vähän säätää huomenna.
Korjasin hiukan kirjoitusvirheitäOnko metsä ja eläimet heti siinä seinän takana vai mitä meinasit kuvata
Täällä sama meininki!
*mussuttaa sipsejä*
Mullapa on dippiä.Täällä sama meininki!
Taidanpa kiahauttaa kaffeetkin vielä
Mulla kahtaMullapa on dippiä.
Mulla on american dippi.Mulla kahta
Ruohosipuli-persilja ja joku wannabe american ranch
Eli ite maustetut molemmat, toinen on paprikalla, valkosipulilla,merisuolalla ja häivähdyksellä ketsuppia Hyviä ovat
Meilläkin on wingsejä, jää kyl huomiselle, ei jaksa tänään Illalle on patonkia, serranokinkkua, fetaa,oliiveja ja aura goldia ( sitä mikä mun oli pakko joululle saada, ja joka lopulta jäi koskemattomaksi)Meillä on tänään parilla eri tavalla maustettuja vingsejä, valkosipuliperunoita, Wingsejä ja salaattibaari. Grillijuustoa, katkarapuja ja fetaa jälkimmäisessä rehujen lisäksi.