Antaisit ukkosi hoitaa miehen iltatehtävät, niin saisit unta ilman pillereitä tai alkoholia. Minunkin vaimoni nukkuu jo sikeästiHmm...en kerro missä oon ollu kun täällä palstalla joskus näkyy tuttuja.
Tulin kotiin äsken jostain. Oon joulunaikaan ottanu yömyssyksi vinettoja mut nyt mietin lautaselle ihan nukahtamislääkettä. Huomenna kiireitä taas ja on saatava nukuttuakin.
(Ukon häädän toiseen huoneeseen)
Sori ympäripyöreä vastaus
Ei nappeja! Tässä kannattaa uskoa Paulaa...Kohta nappi naamaan ja sitten sänkyyn.
Kohdemarkkinoinnin ammattilainen?Hyvää ja onnellista uutta vuotta juuri sinulle !
Maailma on epätasa-arvoinen. En voi laittaa vastaavaa viestiä, jossa olisi kaksi tonttuasuista miestä ja viimeisessä kuvassa loikoilisi nainen rinnat paljaana.
No miksei pitäisi tulla? Echo on loistava nauta.Kyllä ootkin kauniin nimen ketjulle keksinyt ja pyydät naisihmisiä siihen.
"Punnitus"
Tulee mieleen joku neuvola, tai karjavaaka.
Sepä hyvä, mut valmiissa on yleensä possunmaksaa, eikö?Mie tein maksapasteijan naudanmaksasta.
Onko se voimakkaammin salmiakkista kuin tavallinen salmiakkijäätelö?
Eiköhän meillä kaikilla oo, ainakin yksi.
Turha siellä elvistellä
Kyllä ootkin kauniin nimen ketjulle keksinyt ja pyydät naisihmisiä siihen.
"Punnitus"
Tulee mieleen joku neuvola, tai karjavaaka.
Pusi pusiMitäpä sitä muuttamaan, oisinkohan jo viitisen vuotta samalla nimellä aloittanut, aika yksin oon saanut siinä ketjussa olla, hyvä paikka rauhoittua, suosittelen ja hyvää uutta vuotta
http://www.sosiaalikollega.fi/hankkeet/seniorikaste/valmennussarja-2015-muistidiagnoosin-jalkeen/jantti_210915Toivotan palstalaisille vuotta, jonka aikana keskustelu sujuisi paremmin = ilman automaattisen tai manuaalisen moderaattorin sekoiluja.