Kyllä ootkin kauniin nimen ketjulle keksinyt ja pyydät naisihmisiä siihen.
"Punnitus"
Tulee mieleen joku neuvola, tai karjavaaka.
Viimeksi muokattu:
Kyllä ootkin kauniin nimen ketjulle keksinyt ja pyydät naisihmisiä siihen.
Vai semmoset juhlat tällä kertaaHerttinen sentään ku soosit persiille lentää*kauhistuu ja vetää sitten gigulin väärään kurkkuun*
Mene katsomaan pommitusta.Tylsä ilta. Yksin kotona.
Olikos teillä pommitusta tänään?Mene katsomaan pommitusta.
TottakaiOlikos teillä pommitusta tänään?
Hmm...en kerro missä oon ollu kun täällä palstalla joskus näkyy tuttuja.Mitenkäs sä uuden vuoden otat vastaan? Mitä lasissa, mitä lautasella?
Ei hutsita ja ne näkee kotoa. Raketteja lentää joka paikassa.Mene katsomaan pommitusta.
No ota rennosti. Vaikka lämmin suihku ja sen jälkeen jotain hyvää pureksittavaaEi hutsita ja ne näkee kotoa. Raketteja lentää joka paikassa.
Hyvää uutta vuotta!Valmistaudun pommitukseen pikku hiljaa, joten toivotan kaikille hyvää ja menestyksekästä uutta vuotta!
Paitsi ettei mulla ole mtn hiivatin viisautta miten noita piippuja ym käytetäämNonni! Uusivuosi on hyvä ottaa vastaan kunnon tropeilla.
Vai semmoset juhlat tällä kertaa
Eikö apteekissa opastettu? Voitko soittaa sinne ja kysyä mitä niillä piipuilla tehdään.Paitsi ettei mulla ole mtn hiivatin viisautta miten noita piippuja ym käytetääm
Lue ohje.Paitsi ettei mulla ole mtn hiivatin viisautta miten noita piippuja ym käytetääm
Mene katsomaan stirppikulbille
Valmistaudun vaimon pimpipympyyn, joten toivotan kaikille hyvää ja menestyksekästä uutta vuotta!
Melkein pajlastuit!!Hmm...en kerro missä oon ollu kun täällä palstalla joskus näkyy tuttuja.
Tulin kotiin äsken jostain. Oon joulunaikaan ottanu yömyssyksi vinettoja mut nyt mietin lautaselle ihan nukahtamislääkettä. Huomenna kiireitä taas ja on saatava nukuttuakin.
(Ukon häädän toiseen huoneeseen)
Sori ympäripyöreä vastaus
keuhkot tyhjiksi, piippu suuhun ja alat vetää henkeä, vedon alussa painat liipaisintaPaitsi ettei mulla ole mtn hiivatin viisautta miten noita piippuja ym käytetääm
Ei vissiin puhunu haulikostakeuhkot tyhjiksi, piippu suuhun ja alat vetää henkeä, vedon alussa painat liipaisinta
Lueha ohjeet.Paitsi ettei mulla ole mtn hiivatin viisautta miten noita piippuja ym käytetääm