Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!:sleep: Oli karsee yö. Taas perinteinen yöllinen kurkun ärsytys aiheutti sellasta yskää ettei voinut nukkua kun kurkkutabletti suussa. Eikä riitä näemmä se että lomalla joutuu noiden yli-innokkaiden jouluhirmujen kans herään seitsemältä (normaalisti noita ei saa vielä kasiltakaan ylös vapaaehtoisesti) vaan tämä nuorimmainen oli kotikännykkään onnistunut virittämään klo 6.00 herätyksen, niinpä koko olkkari raikas, ja minähän se olin ainoa talossa joka siihen heräs ja kävi sen sammuttaan(n) Mutta eiköhän se tästä...*tonkii lääkekaappia burana mielessä*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ota siitä sitten selvää niin..:rolleyes:
Ei mulla ole rahaa ja en edes keksisi mitään järkevää näin viimetingassa:(
Ne järkevät ostokset on muutenkin hankalia jollei toisella ole tarvetta, ja yleensä kalliitakin jollei nyt jotain sukkia tarvitse:)
Mun mies tuppaa oleen sellanen et se muutenkin ostaa itse aina heti jos jotain tarvitsee tai sit kyttää alennuksista niin hälle on ihan mahdoton ostaa mitään. Ja valittaa jos hälle ostaa jotain minkä muualta olisi saanut halvemmalta tai jos jostain olisi saanut paremman... Eli hälle on ihan hirveää ostaa lahjaa kun ei voi olla menemättä pieleen(n)
 
r0s
Huomenta!:sleep: Oli karsee yö. Taas perinteinen yöllinen kurkun ärsytys aiheutti sellasta yskää ettei voinut nukkua kun kurkkutabletti suussa. Eikä riitä näemmä se että lomalla joutuu noiden yli-innokkaiden jouluhirmujen kans herään seitsemältä (normaalisti noita ei saa vielä kasiltakaan ylös vapaaehtoisesti) vaan tämä nuorimmainen oli kotikännykkään onnistunut virittämään klo 6.00 herätyksen, niinpä koko olkkari raikas, ja minähän se olin ainoa talossa joka siihen heräs ja kävi sen sammuttaan(n) Mutta eiköhän se tästä...*tonkii lääkekaappia burana mielessä*

Jostain hae niitä sinkkitabletteja mitä imeskellään. Lyhentää flunssan kestoa sekä -mun mielestä- vähensi kurkun ärsytystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja kinkuntuoksuista huomenta!

77-astetta näyttää se. 11 tuntia viettä sadassa asteessa. Ja sinapinkin jo kiehautin. :p
Mä askartelin muksujen kanssa jo muutaman joulukoristeen, ja tajusin että nuohan ovat tätä nykyä jo oikeasti vikkeliä ja näppäriä askartelijoita:love:
Nyt pitäs tehtailla lantut kuutioiksi ja kiehumaan, lopputulos pitäisi jokusen tunnin päästä tulla lanttulaatikkona uunista:)
 
Jostain hae niitä sinkkitabletteja mitä imeskellään. Lyhentää flunssan kestoa sekä -mun mielestä- vähensi kurkun ärsytystä.
Vois testata, mulla on kyl sinkkitabletteja sellaisenaan mut ei imeskeltäviä.
Kurkku on paha kun se häiritsee lähinnä vain yöllä, heti kun on makuu tasossa alkaa yskittää, jotenkin vatsahapot kai tuo oman lisänsä siihen. Pystyssä ollessa ei mitään ongelmaa. Tai jos vois olla hengittämättä:ROFLMAO:
 
Huomenta!:sleep: Oli karsee yö. Taas perinteinen yöllinen kurkun ärsytys aiheutti sellasta yskää ettei voinut nukkua kun kurkkutabletti suussa. Eikä riitä näemmä se että lomalla joutuu noiden yli-innokkaiden jouluhirmujen kans herään seitsemältä (normaalisti noita ei saa vielä kasiltakaan ylös vapaaehtoisesti) vaan tämä nuorimmainen oli kotikännykkään onnistunut virittämään klo 6.00 herätyksen, niinpä koko olkkari raikas, ja minähän se olin ainoa talossa joka siihen heräs ja kävi sen sammuttaan(n) Mutta eiköhän se tästä...*tonkii lääkekaappia burana mielessä*
Pikaista parantumista
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Vähän yli 8 olin jo prismassa,johan tuolla oli porukkaa ja leipää joutui odottamaan vähän aikaa. Kävin sitten muita ostoksia hakemassa sillä aikaa. :D

Kohta possu lämpiämään ja liedellä kiehuu lisää omppuglögiä :p
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Lootat uunissa, teinpä ohimennen yhen porkkanalaatikonkin kun sattui porkkanoita oleen niin paljon, se ei kuulu meidän suosikkeihin mut mä voin syödä sen vaikka itse:p Toivottavasti se ei tykkää pahaa kun laitoin lanttujen kans samaan lämpöön, kaikissa ohjeissa kun tuppaa porkkanalle olla vähän kovempi lämpö(n)
No tulee mitä tulee, huviksenihan mä sen tekasinkin :LOL:
 
Lootat uunissa, teinpä ohimennen yhen porkkanalaatikonkin kun sattui porkkanoita oleen niin paljon, se ei kuulu meidän suosikkeihin mut mä voin syödä sen vaikka itse:p Toivottavasti se ei tykkää pahaa kun laitoin lanttujen kans samaan lämpöön, kaikissa ohjeissa kun tuppaa porkkanalle olla vähän kovempi lämpö(n)
No tulee mitä tulee, huviksenihan mä sen tekasinkin :LOL:
no ei niiden lämpöjen kanssa ole niin Pillunkarvanpäälle
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Niin mä vähän aattelinkin, perunalaatikon kanssa kyllä hifistelen lämpöjen suhteen. Se on nykyään mulla sen valtakunnan kikkailua, tiedettä ja taidetta että heikkohermosempi ei jaksais:D Mutta nykyään mun perunalaatikot on perfecto(y):p
Imellytetty perunalaatikko on syötäväksi kelpaamatonta. Tämä oli vain henkilökohtainen mielipiteeni mistä saan aina haukkuja :)
 
vierailija
Huomenta!:sleep: Oli karsee yö. Taas perinteinen yöllinen kurkun ärsytys aiheutti sellasta yskää ettei voinut nukkua kun kurkkutabletti suussa. Eikä riitä näemmä se että lomalla joutuu noiden yli-innokkaiden jouluhirmujen kans herään seitsemältä (normaalisti noita ei saa vielä kasiltakaan ylös vapaaehtoisesti) vaan tämä nuorimmainen oli kotikännykkään onnistunut virittämään klo 6.00 herätyksen, niinpä koko olkkari raikas, ja minähän se olin ainoa talossa joka siihen heräs ja kävi sen sammuttaan(n) Mutta eiköhän se tästä...*tonkii lääkekaappia burana mielessä*
Meillö soi herätys jo klo 05.00 kun mies oli unohtanut ottaa herätyksen pois päältä omasta puhelimesta.. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä