Vyöruusu silmän yläpuolella.
Roosa hyppii silmille.
2 viikon kuuri 80e.
Roosa hyppii silmille.
2 viikon kuuri 80e.
Jouluolutta, Rättis, JouluoluttaVäsyttää ja palelee, mutta kyllä tämä tästä taas kohta kun saan vähän joulusimaa otettua
Mä turvaudun joulusiman sijaan buranaan, yhden voimalla menty tähän asti, nyt alkaa olla taas kuumeinen olo niin tarvinnee ottaa toinenVäsyttää ja palelee, mutta kyllä tämä tästä taas kohta kun saan vähän joulusimaa otettua
Ei hitto Onneks menit lekuriin vaikka kalliiks tulikinVyöruusu silmän yläpuolella.
Roosa hyppii silmille.
2 viikon kuuri 80e.
Joo, iho mennyt vereslihalle ja ihottumaa pukkaa lisää.Ei hitto Onneks menit lekuriin vaikka kalliiks tulikin
Hui toi on pahaVyöruusu silmän yläpuolella.
Roosa hyppii silmille.
2 viikon kuuri 80e.
Joo, iho mennyt vereslihalle ja ihottumaa pukkaa lisää.
Miten se silmåän tuleeVyöruusu silmän yläpuolella.
Roosa hyppii silmille.
2 viikon kuuri 80e.
Sullahan särki myös päätä, onko myös tätä:Vyöruusu silmän yläpuolella.
Roosa hyppii silmille.
2 viikon kuuri 80e.
Mulla oli selässä. Sinkkivoide auttaa ja kuivattaa rakkulat.Joo, iho mennyt vereslihalle ja ihottumaa pukkaa lisää.
No voi vitttuMä tajusin et huomenna on AATONAATTO!!!
Herttinen mitkä jouluväristykset pitkin kroppaa menikään kun sen hoksasin, nyt on ihan sellanen hihkujännitys päällä Että joku juhla voikin nostattaa niin suuria tunteita
Mulla tulis isommat värinät, jos olis lunta ulkonaMä tajusin et huomenna on AATONAATTO!!!
Herttinen mitkä jouluväristykset pitkin kroppaa menikään kun sen hoksasin, nyt on ihan sellanen hihkujännitys päällä Että joku juhla voikin nostattaa niin suuria tunteita
Meillä oli suunnitelmana tehdä jotain ikkunamaalauksia että olis ees vähän valkoista näkyvissä mut mä unohdin tarvikkeet kauppaanMulla tulis isommat värinät, jos olis lunta ulkona
Mutta paljon auttaa se ettei kattele ikkunasta ulos vaan keskittyy sen tunnelman luomiseen sisällä
Hammastahna. Siitä oli juttua lehdessä että joku teki HammastahnallaMeillä oli suunnitelmana tehdä jotain ikkunamaalauksia että olis ees vähän valkoista näkyvissä mut mä unohdin tarvikkeet kauppaan
Piimä maalas itseasiassa viimevuonna tosi huonosti, piti selvitellä elikkäs googlailla oisko joku rahka tms parempi mut en ehtiny
Mulla tulis isommat värinät, jos olis lunta ulkona
Mutta paljon auttaa se ettei kattele ikkunasta ulos vaan keskittyy sen tunnelman luomiseen sisällä
Vitsailin kun on silmän lähellä. Viittasin meidän ketjulaiseen.Miten se silmåän tulee
En arvannut että se voi naamaan tulla.Hui toi on paha
Siis ei se mitä Roosa tekee vaan toi ruusuvyö
Tuoksuisi ainakin raikkaalleHammastahna. Siitä oli juttua lehdessä että joku teki Hammastahnalla
KiitosHali mek:ille
Joskus tehtiin kotona ikkuna maalauksia ja laitettiin pumpulia lumeks....hirmu huudot saatiin vaan siitä, että käytettiin väärää liimaa ja ne pumpuliliimatähmät ei meinannut millään irrota siitä lasistaMeillä oli suunnitelmana tehdä jotain ikkunamaalauksia että olis ees vähän valkoista näkyvissä mut mä unohdin tarvikkeet kauppaan
Piimä maalas itseasiassa viimevuonna tosi huonosti, piti selvitellä elikkäs googlailla oisko joku rahka tms parempi mut en ehtiny
Joo mulla tuoksuu kylppäri raikkaalle tolulle ja keittiö hohkaa puhtauttaan, olkkarin isossa ikkunassa valot (tällä kertaa niin korkeella ettei termiitti yllä niihin, on kyllä yrittänyt )..ja partsilla kerkes palaa jo loppuun kynttilät lyhdyissä.Justiinsa!
Me saatiin just keittiö siivottua.
Sit vähensi valoja, sytyttelin jouluvaloja tilalle ja laitoin yhden oikeankin kynttilän palamaan. Jo sen tuoksu tuo osan joulua.
Voi kuulema tullaEn arvannut että se voi naamaan tulla.