Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Mä tajusin et huomenna on AATONAATTO!!!:eek:
Herttinen mitkä jouluväristykset pitkin kroppaa menikään kun sen hoksasin, nyt on ihan sellanen hihkujännitys päällä:love::D:X3::LOL: Että joku juhla voikin nostattaa niin suuria tunteita:love:
Mulla tulis isommat värinät, jos olis lunta ulkona:coffee::coffee:
Mutta paljon auttaa se ettei kattele ikkunasta ulos vaan keskittyy sen tunnelman luomiseen sisällä:love:
 
Mulla tulis isommat värinät, jos olis lunta ulkona:coffee::coffee:
Mutta paljon auttaa se ettei kattele ikkunasta ulos vaan keskittyy sen tunnelman luomiseen sisällä:love:
Meillä oli suunnitelmana tehdä jotain ikkunamaalauksia että olis ees vähän valkoista näkyvissä:D mut mä unohdin tarvikkeet kauppaan:oops:
Piimä maalas itseasiassa viimevuonna tosi huonosti, piti selvitellä elikkäs googlailla oisko joku rahka tms parempi mut en ehtiny:LOL::notworthy:
 
vierailija
Meillä oli suunnitelmana tehdä jotain ikkunamaalauksia että olis ees vähän valkoista näkyvissä:D mut mä unohdin tarvikkeet kauppaan:oops:
Piimä maalas itseasiassa viimevuonna tosi huonosti, piti selvitellä elikkäs googlailla oisko joku rahka tms parempi mut en ehtiny:LOL::notworthy:
Hammastahna. Siitä oli juttua lehdessä että joku teki Hammastahnalla (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Meillä oli suunnitelmana tehdä jotain ikkunamaalauksia että olis ees vähän valkoista näkyvissä:D mut mä unohdin tarvikkeet kauppaan:oops:
Piimä maalas itseasiassa viimevuonna tosi huonosti, piti selvitellä elikkäs googlailla oisko joku rahka tms parempi mut en ehtiny:LOL::notworthy:
Joskus tehtiin kotona ikkuna maalauksia ja laitettiin pumpulia lumeks....hirmu huudot saatiin vaan siitä, että käytettiin väärää liimaa ja ne pumpuliliimatähmät ei meinannut millään irrota siitä lasista:LOL::notworthy:
Justiinsa!

Me saatiin just keittiö siivottua.

Sit vähensi valoja, sytyttelin jouluvaloja tilalle ja laitoin yhden oikeankin kynttilän palamaan. Jo sen tuoksu tuo osan joulua. :love:
Joo mulla tuoksuu kylppäri raikkaalle tolulle ja keittiö hohkaa puhtauttaan, olkkarin isossa ikkunassa valot (tällä kertaa niin korkeella ettei termiitti yllä niihin, on kyllä yrittänyt:cautious: )..ja partsilla kerkes palaa jo loppuun kynttilät lyhdyissä.
Sisälle haluisin laittaa aidot kynttilät, mutta mutta...:cautious:
 

Yhteistyössä