En. En yhtikäs mitään.*pieraisee suoraan nenään*
haistatko vieläkään?
En. En yhtikäs mitään.*pieraisee suoraan nenään*
haistatko vieläkään?
Taitaapi olla kaikkien kissojen päästöt yhtä järkyn haisusiaKyllä haistaisit mun kissan pierun, on nimittäin testattu ihan käytännössä kun neiti tuli naaman eteen piereen ja huom suom: Nenä oli sillon tukossa...muka, siis niin ainakin luulin ja toivoin sillä hetkellä
Valitettavasti kyllä pierevätEnpä tienny että kissatkin pieree. Kissanpaskan olen kyllä haistanut jo rappukäytävässä, kun kävin kaverin luona kylässä
Sen tiedän, että koirat haisee. Yhdellä tutulla oli koira töissä mukana ja koira makoili tiskin alla, eikä se reagoinut mitenkään asiakkaisiin. Sitten tämä tyttö joutui aina selittämään asiakkaille, että en se mää ollu, kun kauhea paskankäry leijui pitkin huonettaValitettavasti kyllä pierevät
No kuule jos tuo on ihmisen ainoa ilo niin voi voi...Tietääkös se elsu että hänestä juoruillaan takanapäin taas kerran?
Siskon edesmennyt sakemanni nukkui siskon sängyn alla ja haju oli sen mukainenSen tiedän, että koirat haisee. Yhdellä tutulla oli koira töissä mukana ja koira makoili tiskin alla, eikä se reagoinut mitenkään asiakkaisiin. Sitten tämä tyttö joutui aina selittämään asiakkaille, että en se mää ollu, kun kauhea paskankäry leiui pitkin huonetta
Tuoksahti vessassa käydessä.sulla on jo niin tylsää että nuuhkit alkkareitasi
Alapään tuoksu.ja minnuu väsyttää
Pääskö rupsu?
no äläpä, jouluna edes isnööri ei ole lahjatonMahtavaa aikaa meikälle, koska jouluna lahjattomatkin saa lahjoja
Kaitpa ne joku kerta oppii kun joku käräyttää molemmatNo kuule jos tuo on ihmisen ainoa ilo niin voi voi...
Surullista hänen/heidän? kannaltaan kyllä, mutta minkä mä asialle voin.
Siskon edesmennyt sakemanni nukkui siskon sängyn alla ja haju oli sen mukainen
En oo kussu housuun.virts a siellä mekin pöxyissä haisee
Pimppumekolla on varmaan päivän pari vanhat siemenet pimpussaan
siitä haju
Luulen samaa. Toosan ph-tasapaino järkkynyt sienennyksen seurauksenamekolla on varmaan päivän pari vanhat siemenet pimpussaan
siitä haju
Entä jos sulta on mennyt kuulo toisesta korvasta?Jaahas, kissa on purru kuulokkeen johdon niin ettei ääni kuulu kuin toiselta puolelta
Se on oikea vandaali. Odotan edelleen mallitietoja edellisestä vauriostaJaahas, kissa on purru kuulokkeen johdon niin ettei ääni kuulu kuin toiselta puolelta
pakko käyttää apusanoja ettei jää ropo moten haaviinPimppu
Höpönlöpö.Entä jos sulta on mennyt kuulo toisesta korvasta?
Jos toi kissa olis ihminen, se olis rasavilli poikalapsi...tänään suuttui verholle ja vaan sen takia, että putos siitä lattialle.Se on oikea vandaali. Odotan edelleen mallitietoja edellisestä vauriosta
Yöökmekolla on varmaan päivän pari vanhat siemenet pimpussaan
siitä haju
Toi pierasee usein ennenkun käy kakalla ja masu on kyllä kunnossa.Kissan ei kuulu piereskellä. Jos pieree, on ruokavaliossa vikaa. Laadukas ruokakin voi pierettää, jos kissalla on herkkä maha, ja ruoka sisältää jotain yksilöllisestu sopimatonta. Peruna, jota on monissa eläinkaupan raksuissa, tuntuu olevan monille kissoille ongelmallinen. Tsekatkaa, mitä kissanne syövät.