No vähän munaton susta on kyllä tullu..kyllä ainaski mulla niin poistivat kastraatiossa kivekset
en ole huomannu mitään muutosta
No vähän munaton susta on kyllä tullu..kyllä ainaski mulla niin poistivat kastraatiossa kivekset
en ole huomannu mitään muutosta
miten niin tullu? oon aina ollu vähän tämmönenNo vähän munaton susta on kyllä tullu..
Koska olen hänen kanssa samaa mieltäMiksi kalamies peukutti krutia?
Niin tai heitäMikähän motiivi näillä kahdella on levitellä toisten asioita ja miksi kukaan ei kyseenalaista heidän motiivejaan koskaan?
Mäkään en oo tehny melkein mitään. Iskin jouluvalot likasiin ikkunoihin, joku kuivumassa oleva hyasinttikippo on sotkuisella keittiön pöydällä...ehkä se on se kuuluisa viime tinka johon laitan toivoni.Vähän melkein jo hirvittää että on viikon päästä jouluaatto Toisaalta onneksi siinä on viikonloppu ennen niin pitäis hyvin ehtiä kaikki tärkeimmät joulujärjestelyt En oo ehtinyt tehdä mitään joulujuttuja vielä vaikka yleensä tässä vaiheessa on osa laatikoista tehty, leivottu ja askarreltukin kaikennäköistä
Etpäs voiKirjaudun ulos niin sitten voin kommentoida ilman sensuuria.
Kyllä voinEtpäs voi
Ei harmaanakaan saa riehua ja kirjoitella mitä sattuuKyllä voin
Empä muuten minäkään oo ikkunoita pessyt.Mäkään en oo tehny melkein mitään. Iskin jouluvalot likasiin ikkunoihin, joku kuivumassa oleva hyasinttikippo on sotkuisella keittiön pöydällä...ehkä se on se kuuluisa viime tinka johon laitan toivoni.
Mulla roikkuu aloitukset useita tunteja ja usein ne poistetaan!Kirjaudun ulos niin sitten voin kommentoida ilman sensuuria.
Emmä nyt tärpätinhajusessa makkarissa meinaa jouluna olla.Empä muuten minäkään oo ikkunoita pessyt.
Enkä ees aio.
Pääasia olis rento fiilis, muusta nyt niin väliä. Riisipuurot, glögit summuut tuo jo joulun kotiin.
Heitä kardemummaa liedelle ja kasta rätti tärpättiin ja heitä sängyn alle. Joulusiivous on tehty!
Sun mielestä juuMulla roikkuu aloitukset useita tunteja ja usein ne poistetaan!
M-u-n mielestä mun aloitukset on olleet ihan asianmukaisia!
Helppoa siivoomista. Niin siivoaa kuulema poikamiehet! Isoppojat kerto.Emmä nyt tärpätinhajusessa makkarissa meinaa jouluna olla.
Lispetin joulutärpätit...
Eikä ole mikään ihme että ovat edelleen poikamiehiäHelppoa siivoomista. Niin siivoaa kuulema poikamiehet! Isoppojat kerto.
Johan ne mätänee ennen kun on jouluOstin tänään jouluomenia. Onne kyllä kauniita isoja möllyköitä, mutta olin jälleen kerran unohtanu kuin jauhoisia ovat.
Isoppojat taitaa elää p*kassa.Helppoa siivoomista. Niin siivoaa kuulema poikamiehet! Isoppojat kerto.
Ne on huomenna jo syöty!Johan ne mätänee ennen kun on joulu