Niin se on varmaanSe on se vanhuus. Kyllä nuorena pystyi vetämään kaikkea monta päivää putkeen
Niin se on varmaanSe on se vanhuus. Kyllä nuorena pystyi vetämään kaikkea monta päivää putkeen
Oletko varma ettei ollut painajainen?
Ei oo. Vedän monta päivää putkeen. Olen 49v.Se on se vanhuus. Kyllä nuorena pystyi vetämään kaikkea monta päivää putkeen
Oiskohan muuten jotain tekemistä laihtumisen kanssaEi oo. Vedän monta päivää putkeen. Olen 49v.
Olet mieleltäsi nuoriEi oo. Vedän monta päivää putkeen. Olen 49v.
Eli kun tyttöystävän ja sinun välillä on sopivasti välimatkaa?En oo vielä kertonut, mutta kerron kun on sopivasti aikaa.
Mie oon 43Ei oo. Vedän monta päivää putkeen. Olen 49v.
Paras ikä naisella on 40-50. Ei ole enää mikään pikkutyttö vaan aikuinen nainenMie oon 43
Eli kun tyttöystävän ja sinun välillä on sopivasti välimatkaa?
Joku tykkää äidistä,joku tyttärestä ja rättis molemmistaIhan kasvotusten.
Jos mulle ja tyttöystävälle tulisi ero niin alkaisin varmaan seurustelemaan seuraavaksi anopin kans, tietenkin, jos hänelle sopisi. Tuon edellisen olen jo sanonut Tyttöystävällä.
Ja juu en ole ihastunut anoppini vaikka hän on ehkä maailman kolmanneksi ihanin ja viehättävin ihminen keneen olen tutustunut.
Voi olla.Oiskohan muuten jotain tekemistä laihtumisen kanssa
Silloin ku olin painavampi niin söin enemmän herkkuja ja niitä teki mieli paljon,sitten kun pudotin painoa,niin söin paljon vähemmän ja huomasin ettei tee mieli enää niin paljoa enkä pysty syömään makeaa paljoa.
Ja seksi on parempaa.Paras ikä naisella on 40-50. Ei ole enää mikään pikkutyttö vaan aikuinen nainen
Niin olenki. Välillä kauhistun kun muistan ikäni.Olet mieleltäsi nuori
Riippuu partnerista. Jotkut ei vaan koskaan opi vaikka ikää tulisikin lisääJa seksi on parempaa.
Joo, jotkut miehet ei osaa vanhanakaan.Riippuu partnerista. Jotkut ei vaan koskaan opi vaikka ikää tulisikin lisää
PilulleTunnustan, kyllä minä haistelin kättä, mutta en kerro mille se tuoksui
eikä kaikki naiset sen paremminJoo, jotkut miehet ei osaa vanhanakaan.
Voipi olla. Ei oo kokemusta.eikä kaikki naiset sen paremmin
Sehän aina vaihtelee naisen iän myötä eli se ikä on paras mitä kulloinenkin nainen on iältäänParas ikä naisella on 40-50. Ei ole enää mikään pikkutyttö vaan aikuinen nainen
pääääääätönSehän aina vaihtelee naisen iän myötä eli se ikä on paras mitä kulloinenkin nainen on iältään