Minullahan saattaa olla melko joustavat tsydeemit eli missä haluat minun nousevan laivaan?Mistä nouset laivaan?
Minullahan saattaa olla melko joustavat tsydeemit eli missä haluat minun nousevan laivaan?Mistä nouset laivaan?
Kun päästään liikkeelle jos mennää pohjoseen päin ni ilmoon!!!!Minullahan saattaa olla melko joustavat tsydeemit eli missä haluat minun nousevan laivaan?
Joooo! Palataan astialleHei Lissu. Haluaisiko sun jälkikasvu muutaman jäkismailan? Muutamia vanhojen jääkiekkoilijoiden mailoja. Mut on komennettu siivoamaan varasto ja ne saa kulemma lentää huitsin nevadaan...
Mulla kans vähän samanlainen tsydeemi eli pahvilaatikoita! Plus kaikkia muutakin jätettä eli otatteko nyt vai säästänkö ensi viikolle?Hei Lissu. Haluaisiko sun jälkikasvu muutaman jäkismailan? Muutamia vanhojen jääkiekkoilijoiden mailoja. Mut on komennettu siivoamaan varasto ja ne saa kulemma lentää huitsin nevadaan...
Mene sitten muualle epätoivoinesiTässä ketjussa tuoksahtaa tällä hetkellä vasta nautittu alkoholi ja pirskahteleva epätoivo
Ok. Mä lähetän kuvan myöhemmin, niin näet mitä löytyyJoooo! Palataan astialle
Nyt matkapalaveri!
Jos te nyt lähette Lappiin, ootte siellä vasta aamulla eli sillon kun pahin krapula iskee päälleKun päästään liikkeelle jos mennää pohjoseen päin ni ilmoon!!!!
Ei ne pääsis edes aamulla perille, kun pitäis pysähdellä puolen tunnin välein kuselleJos te nyt lähette Lappiin, ootte siellä vasta aamulla eli sillon kun pahin krapula iskee päälle
En oikeestaan halunnut mitään dickpickejä..Ok. Mä lähetän kuvan myöhemmin, niin näet mitä löytyy
Tykkäät. Nytkin olet varmasti nupit vastakkain sielläMikä on matkapalaveri?
En oikeestaan halunnut mitään dickpickejä..
Sori en tykkää "silleen" miehistä vaikka varmasti sieki olet hyvä äijä, et vaan silleen
Näinhän se onTykkäät. Nytkin olet varmasti nupit vastakkain siellä
Unkari vetäytyy KaksPlussalta – taustalla arvellaan olevan poliittiset syyt: "Liian homoa"Tykkäät. Nytkin olet varmasti nupit vastakkain siellä
Huomenta!Ja huomenta vaan kaikille. Ottakaas rennosti ja relatkaa, jos mahdollista
Huomenta! Ei ole mahdollista relata, tänään on ilmasen viinan bileet ja ajattelinpa pitkästä aikaa nollautua Elikkäs siis pikkujoulut tänään!Ja huomenta vaan kaikille. Ottakaas rennosti ja relatkaa, jos mahdollista
et malta olla siellä niin kauaa vai postailetko sieltä tänneHuomenta! Ei ole mahdollista relata, tänään on ilmasen viinan bileet ja ajattelinpa pitkästä aikaa nollautua Elikkäs siis pikkujoulut tänään!
Mä oon aika monista joutunu olla pois ja monissa ollut limppari linjalla niin nyt ajattelin pitkästä aikaa ottaa ihan toisellekkin jalalle
Jaa-a Voipi olla että hiippailen ajoissa kotiin jos väkimäärä alkaa ahdistaan, jos sieltä kirjottelen niin veikkaan joukosta löytyy vähän normaalia enemmän kirjoitusvirheitäet malta olla siellä niin kauaa vai postailetko sieltä tänne
Menen kohta puolentunnin AAMUpäiväunille ja sitten kauppaan
--->*mennä hilippas jo*